ENQUÊTE!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is geen spam, maar een verzoek om een enquete in te vullen. Dat zegt de poster ook duidelijk in zijn post. Op de eerste pagina van de enquete wordt de achtergrondinfo van deze enquete gegeven.
Helaas worden er persoonlijke vragen over gezinssamenstelling en inkomen gesteld. Die informatie ga ik sowieso niet geven en de directe relatie tot drones zie ik bij deze vragen ook niet helemaal. Deze enquete gaat om deze reden aan mij voorbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB
Ik heb hem ingevuld met nepantwoorden, je hoeft je mail etc. niet in te vullen.
Oh dat is ook nog een idee.

@SPIRIT
Als je met virtuele antwoorden voor jullie virtuele enquete uit de voeten kunt, wil ik de enquete alsnog wel invullen. Laat maar weten.
 
Hun introductie is wel erg summier, ik heb BartM zijn advies opgevolgd.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Weer een die zonder zich voor te stellen van alles wil. Geeft ook echt wel gevoel van samen een hobby te hebben. Maar goed voorstellen hoeft ook niet vinden de mod's..
 
Beste Peter, over dat voorstellen op het forum zijn al diskussies geweest, hoeft niet, mag wel.
Ik vind het wel prettig, als een lid zich voorstelt.
 
Laatst bewerkt:
Beste Peter, over dat voorstellen op het forum zijn al diskussies geweest, hoeft niet, mag wel.
Ik vind het wel prettig, als een lid zich voorstelt.
Yep weet ik en vind het dus zwaar irritant als mensen iets willen zonder voor te stellen. Maar ook ik begrijp dat de mod's die prima vinden en vandaar dat ik maar niet meer mee doe aan het welkom heten.
Vond dit nu wel weet toppertje zo met vreemdeling die even een vragenlijst deponeert.

Een hobby delen en "ons" of "samen gevoel" word zo teniet gedaan.

Zo heb ik ook weer even gezegd.
 
We moeten oppassen, niet ons ongenoegen te ventileren op dit forum.
De bedoeling van dit forum is naar mijn mening , elkaar helpen met oplossen van problemen met onze drones en beginnelingen en gevorderden de weg wijzen, tips geven etc.
En al helemaal NIET enquêtes toestaan , dit moeten de Mods weigeren te plaatsen.
Sommige leden en ik noem geen namen, zorgen ervoor, dat er steeds weer interessante video’s worden getoond en ingewikkelde kwesties uit gelegd worden.
Zeg maar de Kroonleden en zoals bij de meeste klubs, zijn het juist die mensen, die de kar trekken.
Waarvan akte.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BRC
We moeten oppassen, niet ons ongenoegen te ventileren op dit forum.
De bedoeling van dit forum is naar mijn mening , elkaar helpen met oplossen van problemen met onze drones en beginnelingen en gevorderden de weg wijzen, tips geven etc.
En al helemaal NIET enquêtes toestaan , dit moeten de Mods weigeren te plaatsen.
Sommige leden en ik noem geen namen, zorgen ervoor, dat er steeds weer interessante video’s worden getoond en ingewikkelde kwesties uit gelegd worden.
Zeg maar de Kroonleden en zoals bij de meeste klubs, zijn juist die mensen, die de kar trekken.
Waarvan akte.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Denk helen en aansporen van elkaar begint als je een verenigd gevoel krijg. Ga je dat als moderator al niet voor elkaar willen krijgen zal het altijd een onpersoonlijk forum blijven wat het nu dus ook is.
Waarom kroonleden als er boel met weinig gevoel van respect hier van alles er op gooien.

Mijn mening is dat voorstellen wie je bent dan juist een pre behoord te zijn. Maar goed, die mening word niet gedeeld dus het is wat het is en zal dus zeker niet veranderen (mijn bescheiden mening).
 
Denk helen en aansporen van elkaar begint als je een verenigd gevoel krijg. Ga je dat als moderator al niet voor elkaar willen krijgen zal het altijd een onpersoonlijk forum blijven wat het nu dus ook is.
Waarom kroonleden als er boel met weinig gevoel van respect hier van alles er op gooien.

Mijn mening is dat voorstellen wie je bent dan juist een pre behoord te zijn. Maar goed, die mening word niet gedeeld dus het is wat het is en zal dus zeker niet veranderen (mijn bescheiden mening).
Met kroonleden bedoel ik de mensen, die het forum nog een beetje schwung geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Ferex
Denk helen en aansporen van elkaar begint als je een verenigd gevoel krijg. Ga je dat als moderator al niet voor elkaar willen krijgen zal het altijd een onpersoonlijk forum blijven wat het nu dus ook is.
Waarom kroonleden als er boel met weinig gevoel van respect hier van alles er op gooien.

Mijn mening is dat voorstellen wie je bent dan juist een pre behoord te zijn. Maar goed, die mening word niet gedeeld dus het is wat het is en zal dus zeker niet veranderen (mijn bescheiden mening).

Ik heb liever dat mensen zich niet voorstellen , dan dat geouwehoer van je. Zelfs forumleden die zich nooit voorgesteld hebben , kunnen iets goeds brengen of kan je wat van leren hier op het forum. Er wordt vaak over de privacy wetgeving gesproken mbt dronevliegen , dus als iemand zich niet wilt voorstellen dan is het zijn/ haar keus en doet de mening van jou of iemand anders er niet toe. Volgens mij heb ik nog nooit een droneforum gezien , waar zich iemand zich voorsteld. Wel waar iemand zich aansteld , en dat is op dit forum. Ophouden hiermee


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb liever dat mensen zich niet voorstellen , dan dat geouwehoer van je. Zelfs forumleden die zich nooit voorgesteld hebben , kunnen iets goeds brengen of kan je wat van leren hier op het forum. Er wordt vaak over de privacy wetgeving gesproken mbt dronevliegen , dus als iemand zich niet wilt voorstellen dan is het zijn/ haar keus en doet de mening van jou of iemand anders er niet toe. Volgens mij heb ik nog nooit een droneforum gezien , waar zich iemand zich voorsteld. Wel waar iemand zich aansteld , en dat is op dit forum. Ophouden hiermee


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Reacties zoals van jou zijn veelzeggend waarom het nooit zal worden wat het zijn kan. Je weet de boel weer goed uit verband te rukken. Denk dat een democratische gedachte voor types als jij ook niet weggelegd zijn als men bepaalde mening niet meer mag ventileren.
"Ophouden hiermee", misschien werk dat op kleuterschool maar bij volwassen mensen ben je daar niet bepalend in meneer dwingeland..
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB
@Peter Ferex @Eric Heren, graag even een moment afkoelen, jullie vliegen elkaar aardig in de haren en volgens mij is dat helemaal niet nodig. Enquetes mogen geplaatst worden als ze on topic zijn en niet overduidelijk een commercieel doel dienen. Als er berichten zijn die niet op het forum thuishoren, dan is er een 'Meld dit' functie waarmee je een bericht kunt markeren voor moderatie. Ik kan alleen goed modereren als leden ook meehelpen door topics te melden die moderatie verdienen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BRC en Dennis Mengerink
Reacties zoals van jou zijn veelzeggend waarom het nooit zal worden wat het zijn kan. Je weet de boel weer goed uit verband te rukken. Denk dat een democratische gedachte voor types als jij ook niet weggelegd zijn als men bepaalde mening niet meer mag ventileren.
"Ophouden hiermee", misschien werk dat op kleuterschool maar bij volwassen mensen ben je daar niet bepalend in meneer dwingeland..

Ben weer afgekoeld.
Peter? Even goede vrienden toch? Was n moment opname. Sorry


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager en Peter Ferex
Beste Eric, dit is nu weer zo’n voorbeeld van kort door de bocht gaan. Ik denk, dat je het maar eens rustig terug moet lezen, wat ik gezegd heb. Ik heb juist gepleit voor voorstellen mag, maar hoeft niet en dat het forum gedragen wordt door een klein aantal forumleden , die nieuwe zaken aandragen.
Jouw opmerkingen dragen hier absoluut niet aan bij. Jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.