Enthousiaste nieuweling

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

THJ

Member
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
68
Waarderingsscore
33
Punten
18
Leeftijd
58
Locatie
Midden van het land
Goedemiddag,

Ik ben Thomas en heb onlangs een DJI Mini 2 aangeschaft. Dit is mijn eerste drone. Ik heb de afgelopen jaren herhaaldelijk heel serieus overwogen om een drone aan te schaffen, maar de prijs en angst dat hij na 3x gebruiken in de la zou belanden, hebben me steeds tegengehouden. Onlangs toch de sprong gewaagd en sindsdien al heel veel plezier gehad met mijn drone. Ik ben onder de indruk van de stand van de technologie van drones; het gemak waarmee je een drone veilig kunt besturen zonder ervaring, de kwaliteit van de camera en de stabiliteit hiervan als gevolg van de gimble. Maar ook de pre-flight check, de flight recording data na de vlucht en alle opties in de DJI Fly app. Ik houd er van ergens goed in te duiken en me in te lezen. Ik was wat huiverig mbt de regelgeving, maar met de DJI mini 2 lijkt dat allemaal mee te vallen. Insteek is nu om meer te oefenen met vliegen en de drone zo goed mogelijk te leren kennen, om er met plezier mee te vliegen en te filmen/fotograferen als hobbiest. Ik heb een aantal jaren ervaring met Adobe Premiere Pro en dat sluit dus goed aan bij het vliegen met de drone. Ik stel me hier dus even voor, ook omdat in mijn ervaring, fora enorm handig en plezierig kunnen zijn als onderdeel van een (nieuwe) hobby.

Groet, Thomas
 
  • Leuk
Waarderingen: HPT
Thomas welkom, in de la belanden.......... zeker niet. Je bent snel verslaafd geloof me.

Groetjes en veel plezier,
Tom
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ
Ha Thomas,

Goed dat je ons hier hebt gevonden en je hebt aangemeld.
Meer dan genoeg ervaring hier om je te kunnen helpen met vragen.
Post processing is een belangrijk onderdeel van het maken van mooie beelden en ik ben benieuwd naar jouw beelden.
Hopelijk post je gauw in de rubriek foto en video.
Ruud
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ
Hoi !
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ