ESC error status

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Chechita

New Member
Lid geworden
26 aug 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
60
Locatie
Mallorca
Hoi, ik ben in het bezit van phantom3 pro en na update naar 1.11.20 kwam de Esc status op men dji go software. Heb zowel drone als RC gedowngraded en ídem. Terug de nieuwe firm en ídem. Als laatste de firm 1.11.30 erop en steeds Esc error en zonder opstarten Motors. Steeds gelinkt en calibration compass...ik weet het echt niet meer na 3 dagen. Ik zou zeker willen weten of het een echt motorprobleem zou kunnen zijn of softwareprobleem...enig idea?
Bedankt
 
Hoi, ik ben in het bezit van phantom3 pro en na update naar 1.11.20 kwam de Esc status op men dji go software. Heb zowel drone als RC gedowngraded en ídem. Terug de nieuwe firm en ídem. Als laatste de firm 1.11.30 erop en steeds Esc error en zonder opstarten Motors. Steeds gelinkt en calibration compass...ik weet het echt niet meer na 3 dagen. Ik zou zeker willen weten of het een echt motorprobleem zou kunnen zijn of softwareprobleem...enig idea?
Bedankt

Heb je er voor de update wel zelf mee gevlogen?
 
Ik had hem uitgeleend maar die zou er tot op eind meegevlogen hebben. Vroeger wel eens gecrasht maar die vloog weken normaal.tot in update deed en steeds Esc status error kreeg. Moest er iets zijn met moederbord dan zou ik toch een rood warning signals krijgen in het balkje op de dji go app? Er is contact tussen de RC en phantom. Bovenaan balkje staat er:" Ready to go( vision)... Anders opsturen naar dji service?
Bedankt
 
Ik denk dat ik de phantom zal moeten opsturen naar dji om de moederbord en motors te laten vervangen of repareren... weet iemand of dit duur is?
 
Woon je momenteel in Mallorca ?
Daar zit een dealer ? Of moet je daarvoor naar het vaste land ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Woon je momenteel in Mallorca ?
Daar zit een dealer ? Of moet je daarvoor naar het vaste land ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ik woon op Mallorca en zal waarschijnlijk mijn phantom naar het vasteland zenden. Ik zit nog steeds wat op forums te kijken...
 
Ik zou zeggen, neem kontakt op DJI en leg uit, wat het probleem is en waar je woont.
Vraag hen wat je het beste kan doen. Succes ermee.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app