Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hoi Herman,

Ik denk dat je uitgezocht bent! Je zou het kunnen proberen met een andere app, in plaats van de standaard DJI, maar zolang er garantie op de drone zit, weet ik niet of dit geldig is met de voorwaarden van DJI.

Eigenlijk snap ik het probleem ook niet zo. Als het goed werkt op de Galaxy, waarom dan een kleiner scherm?

Ik gebruik voor mijn DJI 4 pro een Apple air met 9.7 inch scherm.

IK heb in de eerste instantie gebruik gemaakt van mijn Samsung galaxy s5, maar die schoot toch werkelijk tekort.

Groet,
Peet

Hoi Peet,
Ik heb 4g op mij Samsung en wanneer ik ga filmen met de phantom zit mijn vrouw zonder die hotspot van de tablet, jammer genoeg kan ik de simkaart van het 4g signaal niet in deze goedkope tablet doen omdat die daarvoor niet geschikt is, voorlopig dus toch maar met de Samsung, bedankt voor het meedenken
Groet Herman.
 
Hoi Herman,
Ik ken de Phantom 3 niet, maar is het niet de bedoeling dat je een mini sd kaart in de drone propt?
Alles wat hij filmt, komt op de kaart te staan in de drone zelf. Ik gebruik de ipad alleen maar om hem te besturen.

Lijkt mij dat de 3 niet erg veel verschilt van de 4 wat ik erover heb gelezen.

Groet,
Peet
 
Hoi Herman,
Ik ken de Phantom 3 niet, maar is het niet de bedoeling dat je een mini sd kaart in de drone propt?
Alles wat hij filmt, komt op de kaart te staan in de drone zelf. Ik gebruik de ipad alleen maar om hem te besturen.

Lijkt mij dat de 3 niet erg veel verschilt van de 4 wat ik erover heb gelezen.

Groet,
Peet

Hoi Peet,
De drone filmt prima en alles staat op de sd-card, ik heb alleen geen goed beeld ( stilstaand en zwart wit ) op die goedkope tablet
 
Allereerst welkom van no:1000

Zag al een linkje staan maar misschien dat deze link ook nog iets aan duidelijkheid brengen kan: Tablets and phones that work well with DJI GO

Daar heb ikzelf ook eerst gekeken voordat ik tablet aangeschaft heb. Wat misschien ook helpt is de nieuwste firmware uploaden(?).
 
Allereerst welkom van no:1000

Zag al een linkje staan maar misschien dat deze link ook nog iets aan duidelijkheid brengen kan: Tablets and phones that work well with DJI GO

Daar heb ikzelf ook eerst gekeken voordat ik tablet aangeschaft heb. Wat misschien ook helpt is de nieuwste firmware uploaden(?).

Dank je, ik moet even kijken hoe ik dat moet doen, maar ik ga er mee bezig, bedankt!