even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Chris51

New Member
Lid geworden
13 jul 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
72
Locatie
zeeland
Als nieuweling op dit forum (en drone vlieger sinds begin dit jaar) ,wil ik mij even voorstellen. Ik ben Chris. In het verleden heb ik regelmatig gefotografeerd . Maakte mijn foto's vaak vanaf een hoog punt, wat veel trappen en klimmen betekende. Met een drone is dit een stuk makkelijker. Ik wil mijn drone, een Mavic pro platinum vooral gebruiken in combinatie met mijn andere passie, 10532682_10202062299346339_3816365926154896702_o.jpg nl met mijn Landrover door afgelegen streken reizen. Mijn volgende reis gaat naar N.O. Polen, Zweden en Denemarken. Zoals gezegd , nieuweling op drone gebied en hoop veel van jullie te leren en met eventuele vragen terecht te kunnen. Waarvoor alvast dank. Groet, Chris.
 
Hoi Chris,

Mooie Rover heb je.
 
Welkom! Gaaf hoor, die 110. Ook even gehad, totdat het grijs kenteken voor particulieren werd afgeschaft... Nog altijd een droom om met zo'n auto door verre oorden te cruisen. Dan moet ik wel snel zijn, want nog even en je mag met zo'n auto de weg niet meer op ;). Maar goed, het ging hier over drones, ik ben benieuwd naar je ervaringen.
 
Kennelijk heeft Wiebe niet alleen verstand van Drones..........