Even voorstellen...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Xavier B.

New Member
Lid geworden
6 apr 2019
Berichten
8
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
56
Locatie
Ardooie, België
Hallo,


Ik lees al een tijdje mee en heb al iemand kunnen helpen met een bijdrage, maar het wordt nu toch eens het moment om me voor te stellen.

Ik ben Xavier Brulez, 51 lentes jong en woon in Ardooie, België ( Onze Nederlandse vrienden zullen het meteen kunnen lokaliseren als ik zeg dat het op 10 minuten rijden van Brugge ligt... ).
In België is het gebruik van drones nogal beperkt mogelijk als je legaal wil opereren, dus een piloot certificaat Klasse 1 of Klasse 2 is noodzakelijk.
Ikzelf ben voor Klasse 2 gegaan ( en geslaagd ) wat betekent dat ik toestellen tot 5 kg mag gebruiken en een maximale hoogte van 45m ter beschikking heb, we dienen ook NOTAMs te checken én ze te volgen... .
Klasse-2 houdt in dat het lage risico vluchten zijn, dus ideaal voor foto- en filmtoepassingen.

Mijn interesse gaat vooral naar fotografie en wil ook wel wat experimenteren met filmpjes schieten.
Gebruik makend van volgende toestellen:
- DJI Phantom 3 Pro
- DJI Mavic Pro (FMC)

Verder proberen we het zo te plannen dat bij uitstappen en reizen we de drone kunnen meenemen.

Ik probeer hier verder regelmatig eens te piepen kwestie van op de hoogte te blijven... .


Groetjes,

Xavier