Even Voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dutchtommy

New Member
Lid geworden
20 apr 2020
Berichten
11
Waarderingsscore
10
Punten
3
Leeftijd
44
Locatie
Nederland
beste Forumleden

ook ik wil mij graag voorstellen

ik ben DutchTommy Aka Roy W 40 jaar en woonachtig in Medemblik

zo ben ik ook vrij pro actief binnen een andere scene namelijk de nationale en internationale flipperkast scene en dat al zo ongeveer 25 jaar lang. ben meervoudig en huidig nederlands flipperkast kampioen.

afijn ik heb mezelf de laatste paar weken echt enorm laten verdiepen in de wonderen wereld van de UAV's.

ik heb enorm veel gelezen maar ook veel filmpjes op Youtube bekeken over allerlei soorten Drones in het algemeen en wat ze wel niet kunnen qua afstand en beeldkwaliteit etc etc

in 1ste instantie was ik gefocust voor mij dan als aanstormend beginnend Drone Vlieger om te gaan voor de Mavic Mini..

echter heb ik mezelf recentelijk toch op andere gedachten weten te brengen als het gaat om de aanschaf van een dergelijke drone om dan toch niet voor de Mavic Mini te doen kiezen maar dan wel voor de Mavic Air 2

dit is misschien kostentechnisch niet handig omdat ik uiteraard een beginner ben, en ja het zal 2x zo duur zijn ongeveer als de Mavic Mini, maar wat mij opviel is dat de video transmissie afstand van OcuSync 2.0 gewoon veel beter zal dan de enhanced Wifi techniek die je vind binnen de Mavic Mini.. + de Activetrack optie staat mij wel enorm aan. functies die gemist worden op de kleine mavic mini.. enig smetje is de C1 CE keuring op de Mavic air 2.. maargoed toch ga ik deze drone toch aanschaffen

ik heb een pre order geplaatst voor de Mavic Air 2 .. ik kan niet wachten

mvg Dutchtommy

sidenote:

misschien toevallig maar dat denk ik niet, ik merk op dat marktplaats bol staat van de advertenties met mensen die de Mavic Air 1 te koop aanbieden.. word lastig voor ze.. denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Welkom, ik denk dat je een mooie keus hebt gemaakt. Op een mini ben je snel uitgekeken. Goede range is ook gewoon fijn vliegen. Met wifi verlies je snel verbinding als je bijvoorbeeld even je zender opzij draait. Dat vind ik zelf echt waardeloos.
Ik kijk alvast uit naar de eerste beelden!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Roy.
Ik hou overigens ook wel van een potje flipperen. Al sinds ik over het randje van de kast kon kijken.
 
Welkom Roy.
Ik hou overigens ook wel van een potje flipperen. Al sinds ik over het randje van de kast kon kijken.

ja sjakie zo begon ik ook ergens 35 jaar geleden op de camping in de kantine.. ik kon staand nog niet eens kijken wat er gebeurde behalve door op een stoel te staan, kon ik net bij beide knoppen links en rechts komen met me armen :) maar wat was ik maar wat gefascineerd door dat zilveren balletje en de vele lichtjes .. die fascinatie is mij altijd bijgebleven.. het is een passie en een prachtige hobby.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Dat is natuurlijk onzin rcee.
Snel uit gekeken op een Mini ?
Het is hoe je er mee gaat en wat je er mee doet.
 
Dat is natuurlijk onzin rcee.
Snel uit gekeken op een Mini ?
Het is hoe je er mee gaat en wat je er mee doet.

als je het leuk vind om een klein beetje afstanden te doen vliegen dan ga je het moeilijk krijgen met de mini.. dat is voor mij de overweging wel waard om dan voor ocusync 2.0 te gaan kiezen, wat de mavic air 2 in huis heeft, plus als het een beetje waait dan heeft de mavic mini ook veel meer moeilijkheden dan tegenover de mavic air 2