Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MrC

New Member
Lid geworden
27 okt 2020
Berichten
14
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Midden Limburg
Ik heb al een jaar of 3 een drone , #1 was een Phantom 3 SE en nu een Mavic mini.
ik bid meteen mijn excuses aan voor mijn schriftelijk Nederlands aangezien het niet mijn moedertaal is ;-) dus aub geen "leer ABN" o_O
 
Welkom MrC.
En wat je Nederlands betreft, daar komen we wel uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrC
Ik ben Andre uit Amersfoort en sta op het punt om een drone te kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar de maviq mini. Ik probeer nu uit te zoeken waar je mag vliegen met je drone. Ik kom regelmatig op de zandvlaktes van de Soestersuinen. Daar wordt vaak gevlogen met drones, maar volgens de Go Drone app mag je daar niet vliegen. Weet iemand of je daar nu wel of niet mag vliegen? Waar vindt ik de juiste informatie zodat ik veilig kan vliegen met de Magiq Mini?
 
Goedenavond. Na een jaartje meelezen toch maar eens aangemeld. Een jaar een Mavic Mini gevlogen en in mei van dit jaar de Mavic Air 2. 57 jaar en naast normale fotografie met een Sony A7iii op www.skypixel.com onder de naam The Frisian Flyer actief. Omgeving Heerenveen voldoende vrije ruimte om te vliegen. Hoop hier nog meer te leren.
 
Ik ben Andre uit Amersfoort en sta op het punt om een drone te kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar de maviq mini. Ik probeer nu uit te zoeken waar je mag vliegen met je drone. Ik kom regelmatig op de zandvlaktes van de Soestersuinen. Daar wordt vaak gevlogen met drones, maar volgens de Go Drone app mag je daar niet vliegen. Weet iemand of je daar nu wel of niet mag vliegen? Waar vindt ik de juiste informatie zodat ik veilig kan vliegen met de Magiq Mini?
Je kunt beter een nieuw topic starten in het forum over regelgeving. Nu zit je in iemand anders z'n voorstelrondje :)
 
Ik heb al een jaar of 3 een drone , #1 was een Phantom 3 SE en nu een Mavic mini.
ik bid meteen mijn excuses aan voor mijn schriftelijk Nederlands aangezien het niet mijn moedertaal is ;-) dus aub geen "leer ABN" o_O
Welkom @MrC maar nu ben ik nieuwsgierig wat dan wél je moedertaal is.:)