Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Frans Mulder

New Member
Lid geworden
14 aug 2020
Berichten
7
Waarderingsscore
1
Punten
1
Leeftijd
70
Locatie
Nooitgedacht
Sinds een jaar ben ik in het bezit van een DJI Mavic Air.
Heb er al enige tijd mee geoefend op en boven een heel groot stuk braakliggende grond van een boerenbedrijf.
Eerste keer er voor gezorgd dat het apparaat niet gelijk de eerste de beste keer als puinhoop terug zou komen. ADus langzaam vliegen. Later op topsnelheid.
De kunstjes die de Drone allemaal uit kan voeren komen nog wel.
Maar wordt nu al bijna gek van alle nieuwe regels die op ons afkomen. Wel ben ik blij met de nieuwe regels over het vliegen boven Natura 2000 gebieden. Deze geven meer mogelijkheden. Ik woon namelijk echt tussen veel Natura 2000 gebieden in. Daar waar je juist wil vliegen. En dat mag nu.
Heb nog geen vragen op dit moment.
 
Hoi Frans! Maak je geen illusies over Natura 2000... dat hier nog geen zonering voor is opgesteld, wil niet zeggen dat je daar je gang kunt gaan als dronevlieger. Waarschijnlijk is het vliegen met drones middels de beheerplannen al aan banden gelegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Hé W de Jager. Wat jammer nou. Had ik mij net zo verheugd op leuke momenten boven echte natuur, kom jij met dit bericht. Maar evengoed bedankt. Ik houd het goed in de gaten. Het lijkt er op dat de overheid een bloedhekel heeft aan drones en er alles aan doen dit tegen te gaan.