Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

RichardImmel

New Member
Lid geworden
30 nov 2020
Berichten
7
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
63
Locatie
Wijchen
Hallo.
Mijn naam is Richard Immel. Ben erg geïnteresseerd in drones. Ga in januari mijn certificaat halen bij een erkend bedrijf. Mijn interesse gaat uit naar een Mavig air 2.
Iemand met ervaring????
Ga deze site veel in de gaten houden voor info en mede drones gebruikers te ontmoeten.

Groet Richard Immel
 
Hoi, geen ervaring met de MA2 maar zonder twijfel de enige juiste keuze in deze prijsklasse.
 
  • Leuk
Waarderingen: RichardImmel
Vandaag toch nog besloten om een drone aan te schaffen. Het is de Mavic air 2 fly more combo geworden.
Kan niet wachten, moet uit Engeland komen. Scheelt echt veel met hier.
 
Waar heb je hem besteld dat dat zoveel scheelt ?


Verzonden met mijn M2002J9G en de Dronepilots.nl app
 
Waar heb je hem besteld dat dat zoveel scheelt ?


Verzonden met mijn M2002J9G en de Dronepilots.nl app
Was aan het surfen op internet en kwam terecht in Engeland.
De Mavic 2air fly more combo voor nog geen 400 euro.
Met garantie en hagelnieuw in doos.
Dus wel de moeite om 10 dagen te wachten op bestelling
 
Hallo Richard, welkom op het forum!

Een Mavic Air 2 fly more combo voor 400 euro? Dat is te mooi om waar te zijn. Ik vrees dat je bent opgelicht, maar ik hoop dat het niet zo is (laat het vooral even weten als ik ongelijk krijg!).

Anyway, mijn ervaringen met deze drone lees je hier: Mavic Air 2 review: DJI’s meest veelzijdige drone tot nu toe
 
Een Mavic Air 2 fly more combo voor 400 euro
Ik vind dat ook onwaarschijnlijk, daar koop je niet eens een Air1 voor.....daarom ben ik wel benieuwd waar die vandaan komt....ik vrees het ergste.
 
Ik vind dat ook onwaarschijnlijk, daar koop je niet eens een Air1 voor.....daarom ben ik wel benieuwd waar die vandaan komt....ik vrees het ergste.
Zodra ik meer weet of hem binnen heb bericht ik jullie.
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager