Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Robin12th

New Member
Lid geworden
30 mrt 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
67
Locatie
Spijkenisse
Mijn naam is Robin ben64 jaar en gepensioneerd. Hou van fotograferen en wil daar een extra dimensie aan toevoegen met een Drone. Heb daartoe een DJI mini2 aangeschaft. Rij met mijn auto('s) al 30 jaar schadevrij , dat gaat helaas niet op als Drone Pilot. Met 5 vlieguren wat overmoedig geworden ben ik vandaag gecrasht :-( Gelukkig heb ik een refresh card aangeschaft. Misschien is dit niet het goede forum maar ik vraag het toch, hoe kan ik de schade aanmelden :)
 
Welkom Robin! Vervelend die crash. De meesten van ons hebben die al wel een of meerdere keren meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Maar ik baal wel.Heb nog veel te leren. Maar eerst maar eens de Drone weer vliegend zien te krijgen
 
Elke droneverkoper zou de klant eigenlijk moeten aangeven dat hij met zijn aankoop bereid is schade op te lopen of de drone te verliezen. Zeker voor beginners. Het gaat een keer gebeuren. Dan ben je voorbereid op teleurstellingen.

Een reparatieaanvraag moet ingediend te worden via de website van DJI.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Maar ik baal wel.Heb nog veel te leren. Maar eerst maar eens de Drone weer vliegend zien te krijgen
Ja, natuurlijk baal je. Het punt bij veel crashes is volgens mij (ik zie dat steeds in de YT filmpjes terug) dat beginnende piloten te veel en te vroeg de grenzen opzoeken.

Mijn advies zou zijn: Neem ruim de tijd om de mogelijkheden en beperkingen van je drone te leren kennen voor je bv. in een bos of onder een bruggetje door gaat vliegen.
 
Mijn naam is Robin ben64 jaar en gepensioneerd. Hou van fotograferen en wil daar een extra dimensie aan toevoegen met een Drone. Heb daartoe een DJI mini2 aangeschaft. Rij met mijn auto('s) al 30 jaar schadevrij , dat gaat helaas niet op als Drone Pilot. Met 5 vlieguren wat overmoedig geworden ben ik vandaag gecrasht :-( Gelukkig heb ik een refresh card aangeschaft. Misschien is dit niet het goede forum maar ik vraag het toch, hoe kan ik de schade aanmelden :)
Hallo Robin, zoals anderen al schreven hebben de meesten van ons al wat ongelukjes achter de rug. Ik ben zelf lid van de Interessegroep Drones van de HCC en daar kun je in aanmerking komen voor o.a het krijgen van vliegtraining voor minder ervaren piloten. Als je zoveel mogelijk plezier wilt krijgen van het drone-vliegen raad ik je aan om zo gauw mogelijk en zo goed mogelijk te leren vliegen met zo'n ding en dan merk je dat dit zekerheid gaat geven tijdens het vliegen, tegen verkeerde vliegbewegingen met een luchtvaartuig dat een drone is! Bedenk dat de kans op een crash met een luchtvaartuig vele malen groter is dan het krijgen van een ongeluk met een op afstand bestuurbaar voertuig op wielen of een idem boot! Bij de IG Drones ben je welkom.