even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ardjoen

Active Member
Lid geworden
8 mei 2021
Berichten
165
Waarderingsscore
96
Punten
28
Leeftijd
49
Locatie
Amsterdam
Hallo allemaal,

Ardjoen is mijn naam en woon in Amsterdam.
Mijn grote hobby is fotograferen en bezig zijn met FlightSimulators.
Sinds kort heeft de Drone serieus mijn aandacht getrokken. Hoe dat gekomen is, weet ik eigenlijk niet meer.
Na hierover wat ingelezen en bekeken te hebben, heb ik ondertussen mijn A1/A3 en A2 vliegbewijzen gehaald en sinds kort de eigenaar van een DJI Air 2S.
Met de aanbod van Apps en de vele regelgevingen is het al lastig genoeg om een plek te vinden waar je legaal kunt oefenen. Als mensen suggesties hebben, houdt ik mijn aanbevolen…
Omdat ik nooit met een drone gevlogen heb, is dit erg wennen en veel oefenen.
Maar wel heel erg leuk! Ik hoop dat deze bezigheid een leuke aanvulling zal zijn.

Groeten,

Ardjoen
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ
hey Ardjoen,

Welkom in de groep. Ik woon ook vlakbij Amsterdam. Erg lastig om hier te kunnen vliegen met schiphol in de buurt. Lekker blijven oefenen, dan kom je er vanzelf
 
Dag Droners,

Mijn naam is Pieter en een leek op het gebied van drones. Een kennis van me kocht jaren geleden een drone en maakte beroepsmatig foto’s, interesse gewekt zal ik maar zeggen.

Na een paar speelgoed proef drones en de nodige crash ervaring, wilde ik wel wat anders echter het lijkt me bijzonder om een drone met zes motoren te bouwen. Misschien kunnen we kennis en/of andere zaken uitwisselen.
 
Omdat ik nooit met een drone gevlogen heb, is dit erg wennen en veel oefenen.

Als die er zijn voor de DJI Air 2S dan, prop guards erop en binnen (als je tenminste wat ruimte hebt) vliegen om te beginnen.