even voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

beejee

New Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Dordrecht
hallo, mijn naam is Bart Smith en na een half jaar lid te zijn van dit forum eindelijk wat tijd gevonden om mezelf voor te stellen. Sinds vorig jaar augustus in het bezit van een Phantom 3 pro, daarvoor gevlogen met achtereenvolgens een parrot2 en een Phantom2. O ja heb ook nog een micro drone van de HEMA om lekker binnenshuis te oefenen.

Verder vind ik dit forum informatief en zou zeggen: ga zo door!!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bob, dank voor het voorstellen, leuk dat je aan een nieuw soort kaart werkt. Is het een idee om eens contact op te nemen met Aeret om te zien of jouw lagen wellicht geïntegreerd kunnen worden in Drone PreFlight? Verder ben ik benieuwd naar jouw ervaringen met het vliegen bij Kinderdijk, krijg je daar geen gezeur mee van bewoners van de molens?
 
de molens bij kinderdijk mijd ik tegenwoordig. mijn favoriete spot is omgeving Zijdebrug, Nieuw Lekkerland. Lekker rustig en veel ruimte en geen gezeur.
 
Hoi Bob,
Al eens gevolgen bij Sandelingen, HI Ambacht. ?
Dat is ook niet zover bij Dordrecht vandaan.
upload_2017-4-2_23-2-30.png
 
Ben er onlangs wezen kijken, en inderdaad een leuk gebied, maar kreeg de indruk dat het ook een favoriet hondenuitlaatgebied is.

Verzonden met mijn D5803 en de Dronepilots.nl app
 
Er worden idd regelmatig honden uitgelaten, maar het gebied is zo groot, dat je niet echt last hebt van elkaar.
Alleen bij het landen moet je van te voren even goed nadenken en om je heen kijken of je veilig kan landen.
Ik houd daar al rekening mee met de rest-capaciteit van m'n batterij. Alvast rekening houden met het eventueel iets uitstellen van de landing omdat er net toevallig even een hond los loopt vlak bij. Als je dan netjes aan de eigenaar vraagt of hij de hond even vast wil houden, omdat je niet wil dat de hond iets overkomt, krijg je alle medewerking. Althans dat is mijn ervaring tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: beejee