Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gerwin.Exters

New Member
Lid geworden
28 apr 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Sint-Oedenrode
Hallo allemaal,

ik ben Gerwin Exters en bezit momenteel nog geen drone maar wacht op de DJI mini 3 pro.
Ik woon in Noord-Brabant in een klein plaatsje Olland tegen het dommeldal.
Wat verwacht ik van een drone? Enkele jaren terug ben ik ziek geworden en daardoor kan ik helaas geen spiegelreflexcamera voor langere tijd dragen. Aangezien ik nogal wat natuurfoto's maak (vooral landschap) ben ik me meer gaan verdiepen in de drones en de mogelijkheden maar natuurlijk ook veel gelezen en gekeken over de onmogelijkheden en de verschillende merken en modellen.
In eerste instantie ging ik eigenlijk voor de DJI air 2s gezien de specs van deze drone maar na me beter in de regelgeving ingelezen te hebben, denk ik beter uit te zijn met een drone lichter dan 250 gram.
Ik reis regelmatig met mijn camper en kom op vele plekken waarbij de max 250 grams drone dan weer wel gebruikt kan worden.
Indien iemand nog goede tips heeft, zijn deze altijd welkom ;-).
 
Welkom Gerwin, k heb ook ziekte als reden dat k de drone hobby heb opgepakt.. Herkenbaar dus.
Mooie hobby
Veel plezier
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerwin.Exters
Ik zou sowieso ook voor een 250gr drone gaan in jouw geval. Zeker als je met je camper overal komt en snel even de drone wilt gebruiken. Ik heb zelf een mini2. Ook mijn eerste, dit voorjaar gekocht.

Hoewel ik uitkijk naar een C1 label drone in de toekomst waarin je ook in A1 klasse mag vliegen zoals de DJI Mini.*
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerwin.Exters
Hoewel ik uitkijk naar een C1 label drone in de toekomst waarin je ook in A1 klasse mag vliegen zoals de DJI Mini.*
Ook met de Mini 2 mag je (nu en in de toekomst) in de A1 klasse vliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerwin.Exters
Ja en wat van je nieuwe drone helemaal vet is de foto kwaliteit!! Ik heb vroeger jaren gephotoshopt voor mijn werk
en de camera is in raw ontzettend goed en genereert echt mooie beelden je gaat er vast veel plezier van hebben!!!

Ik had eerst een tweede hands mavic air 2 gekocht en die vloog wat rustiger maar ik vond de verplichting van
de certificaten niks daarom maar de mini 3 pro, wel moet ik nog ff wachten op de combo dus meer accus want dat is wel nodig...

enjoy!!
mvg Paul
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerwin.Exters