Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

toberoma

New Member
Lid geworden
29 jun 2022
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
68
Locatie
Helmond
Beste forum leden, ik ben Ton en ik kom uit Helmond en ben 66 jaar jong. Toen ik mijn eerste drone kocht, was ik helemaal verkocht. Het is de SG 907 PRO smart drone van ZLRC. De drone is uitgevoerd met een 2 assige gimbal met een Sony lens, die prachtige foto's maakt van hoge kwaliteit. Nou is mijn vraag aan jullie experts: ik heb maar 2 batterijen (7.6V-1600mAh) met behuizing en daar is niet meer te koop. Ook heb ik gedacht om de ruimte voor de batterij, in de drone, om te bouwen voor een andere en geschikte batterij die ruim voorradig is. Weet een van jullie hier een oplossing voor.
 
Hoi rcee.
Deze batterij past niet in de drone, deze is veel kleiner en bedoeld voor een jongere uitgave.
In de drone zelf passen 2 18650 batterijen, misschien moeten we vanuit dit verder bouwen !!!
 
Beste forum leden, ik ben Ton en ik kom uit Helmond en ben 66 jaar jong. Toen ik mijn eerste drone kocht, was ik helemaal verkocht. Het is de SG 907 PRO smart drone van ZLRC. De drone is uitgevoerd met een 2 assige gimbal met een Sony lens, die prachtige foto's maakt van hoge kwaliteit. Nou is mijn vraag aan jullie experts: ik heb maar 2 batterijen (7.6V-1600mAh) met behuizing en daar is niet meer te koop. Ook heb ik gedacht om de ruimte voor de batterij, in de drone, om te bouwen voor een andere en geschikte batterij die ruim voorradig is. Weet een van jullie hier een oplossing voor.

Hoi beste Ton, ik heb geen antwoord op jouw vraag, maar kom ook uit Helmond en ook zelfs 66 jaar.
M.v.g.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hoi Jan. Leuk dat je reageert. Wat vlieg jij zelf? Heb je wel enig idee hoe de elektronica van een drone werkt?
 
Hoi Ton, nou ik weet dat de Mavic Air 2, waarmee ik vlieg, 4 motoren heeft. Dat is alles. Het lijkt dat jij mij kent, want kennis van electronica heb ik niet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app