Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dronebase

New Member
Lid geworden
20 jun 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
33
Locatie
Drenthe
Graag zou ik mij even voorstellen; Ik ben Reno Postema , eigenaar van Dronebase.nl Dronebase is startup die net is begonnen met het ontwikkelen van software voor drone services.

Het doel van onze software is om zoveel mogelijk processen te automatiseren voor de klant en operator, denk hierbij aan het inplannen opdrachten, aannemen van opdrachten maar ook het informeren van de klant over de status van de vlucht of opdracht.

Ik heb mij aangemeld op het forum omdat ik het leuk zo vinden om met mensen in contact te komen. Ook ben ik nieuwsgierig waar jullie drones voor inzetten en welke software jullie gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vranz van Maaren
Welkom op het forum Reno!

Ik gebruik mijn drones enkel recreatief, en ik gebruik niet heel veel software. Natuurlijk de officiële apps voor bij de Hubsan Zino en DJI Mini 2, en daarnaast nog de Godrone app, UAV Forecast en de Litchi app bij de Mini2.

Voor het editen van de gemaakte videobeelden gebruik ik voornamelijk VideoProc Vlogger.
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo
Hoi!

Ik zou eigenlijk zo 123 niet weten waar ik aanvullende software voor nodig zou hebben.
 
Welkom Reno,

Ik vrees dat de gemiddelde bezoeker van dit forum niet tot je doelgroep zal behoren.
Maar heb via dit forum toch een opdracht gekregen die ik anders nooit had gezien, dus je weet maar nooit.

Heb de website even bekeken en zie in ieder geval dat jullie van koffie houden.
Heb alleen een vraag over jullie NFZ app.
Is deze zelf ontwikkeld of halen jullie de data elders vandaan?
Vraag dit omdat “handhaving” GoDrone als leidende referentie gebruikt.
Ik mis bijv. de PJE climb-out area Utrecht.
Verder geven jullie aan dat er in rode zones niet gevlogen mag worden, maar met de juiste vergunningen is dat in de Specific categorie zeker toegestaan.


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
@NotCorr Drone Service wij hebben de NFZ zones zelf ontwikkeld maar zullen dit binnenkort vervangen met kaarten van partners. Wij zullen straks ook zeker onderscheid maken tussen piloten in de specific en open categorie.