Fenomeen in Otta Noorwegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Dit is een bijzondere fenomeen, het is zelfs een toeristische plek in Otta. Een regenwaterrivier die in contact komt met een rivier die bestaat uit Gletsjerwater maar zich niet vermengen. Door de temperatuur verschillen vermengen deze wateren zich niet met elkaar. Dit is goed te zien op de plek waar deze 360° panorama begint als je op de play knop klikt. Aanschouw dit wonder maar eens.
PS: ik ben met de krant in gesprek van de plaats Otta omdat ze hem graag willen plaatsen. We zijn in prijs onderhandeling.

Voor de Vimeolink klik HIER!
 

Bijlagen

  • mini_20220707-DJI_0155.jpg
    mini_20220707-DJI_0155.jpg
    261,9 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Boeiend verschijnsel, leuk opgenomen. Helaas verscheen er geen playknop aan het eind en dus geen 360graden. Nu doet mijn tablet vaker moeilijk met vimeo dus ik denk dat het mijn probleem is.
 
Boeiend verschijnsel, leuk opgenomen. Helaas verscheen er geen playknop aan het eind en dus geen 360graden. Nu doet mijn tablet vaker moeilijk met vimeo dus ik denk dat het mijn probleem is.
Oei, fijn dat je dat meldt maar je bent de 1e met een soortgelijk probleem. Dus ik kan er niets aan veranderen omdat ik het probleem niet kan vinden. Vaak is er een verschil tussen Apple en Windows, maar ik heb van mijn kijkers de meeste windows gebruikers dus daar orienteer ik me op. Ik geef je de juiste link maar kun je me laten weten of hij het wel doet?
PS: ik ben met de krant in gesprek van de plaats Otta omdat ze hem graag willen plaatsen. We zijn in prijs onderhandeling.
Dit is de 360° link, klik op deze regel!
 
Laatste link werkt:cool:,.. Eerste bij mij ook niet(android)
Nice
 
Bij mij werkt het wel op mijn Android tablet. Ik klikte eerst een paar keer op de foto, ik zag "klik HIER" over het hoofd...
 
Boeiend verschijnsel, leuk opgenomen. Helaas verscheen er geen playknop aan het eind en dus geen 360graden. Nu doet mijn tablet vaker moeilijk met vimeo dus ik denk dat het mijn probleem is.
Heb je de knop aan het einde al in beeld gehad? Ik heb de vraag bij Vimeo neergelegd en die vertelde dat alles naar behoren fungeerde, vandaar mijn vraag of het bij jou opgelost is.