ff voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marcel-P

Active Member
Lid geworden
18 mei 2018
Berichten
244
Waarderingsscore
29
Punten
28
Leeftijd
58
Locatie
Luyksgestel (NB)
Website
weerstationluyksgestel.nl
Hallo,

Ik had me vannacht nog voorgesteld op dit forum, maar er is iets mis gegaan denk ik.

Zal ik het nog een keer doen.

Ik ben Marcel Pijpers, 52 lentes jong.

Geboren en getogen Gouwenaar, maar sinds 1998 woonachtig in Brabant, waarvan de laatste 12 jaar in Luyksgestel ( gem. Bergeijk ), aan de Belgische grens, bij Lommel

Sinds 3 jaar vlieg ik met mijn drone, waarvan nu 2 jaar met een Phantom 3 4K
Wegens onregelmatige diensten, heb ik niet heel veel tijd om te vliegen, omdat het of al weet te donker is.

Naast mijn dronehobby ben ik weeramateur met mijn eigen weerstation en weersite.
( http://weerstationluyksgestel.nl/ )
Deze hobby komt mij natuurlijk zeer goed van pas met het oog om te gaan vliegen.
Weerstation Luyksgestel wordt 24/7 iedere 10 seconden geupdated en bevat een uitgebreide wind en regen voorspelling, geinteresseerd in de wind en regen verwachting neem eens een kijkje op mijn site als je wil gaan vliegen.
Daarnaast is er ook via twitter een update.
Ieder uur het actuele weerbeeld, iedere 2 uur een weersverwachting

Wil je me volgen,
ws Luyksgestel
@wsLuyksgestel


gr,

Marcel Pijpers
 
Welkom Marcel,

Wat een hoeveelheid informatie op je weersite. Ik kan je nergens betrappen op ontbrekende info. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Marcel-P
Welkom Marcel,

Wat een hoeveelheid informatie op je weersite. Ik kan je nergens betrappen op ontbrekende info. ;)

Dank je wel voor je bezoek.
Ben ook erg trots op de site, moet wel eerlijk bekkennen dat ik er hulp bij gehad heb, omdat ik eigenlijk digibeet ben.
Maar met veel proberen, vallen en opstaan, kan ik m nu aardig uitbouwen.

Regen en wind zijn voor jou vast ook wel de moeite om de site af en toe te bezoeken.

gr,
Marcel
 
Hoi Marcel,
Welkom Ik moet zeggen dat de site er keurig uit ziet en denk dat wij Drone vliegers er goed gebruik van kunnen maken. Maak er een Drone app van en je kunt geld verdienen(ik ben best bereid om ervoor te betalen) want met de aantal apps die ik heb, kan ik nog steeds niet zeggen met een opdracht of ik kan vliegen en moet meestal op mijn instinct op pad gaan.(UAF Forecast, Polar pro, Windfinder & EVFR basic etc)
 
  • Leuk
Waarderingen: Marcel-P en Peter Ferex
Hoi Marcel,
Welkom
emoji106.png
Ik moet zeggen dat de site er keurig uit ziet en denk dat wij Drone vliegers er goed gebruik van kunnen maken. Maak er een Drone app van en je kunt geld verdienen(ik ben best bereid om ervoor te betalen) want met de aantal apps die ik heb, kan ik nog steeds niet zeggen met een opdracht of ik kan vliegen en moet meestal op mijn instinct op pad gaan.(UAF Forecast, Polar pro, Windfinder & EVFR basic etc)
Hoi Marcel,
Welkom Ik moet zeggen dat de site er keurig uit ziet en denk dat wij Drone vliegers er goed gebruik van kunnen maken. Maak er een Drone app van en je kunt geld verdienen(ik ben best bereid om ervoor te betalen) want met de aantal apps die ik heb, kan ik nog steeds niet zeggen met een opdracht of ik kan vliegen en moet meestal op mijn instinct op pad gaan.(UAF Forecast, Polar pro, Windfinder & EVFR basic etc)

Hey,

Zal er eens over nadenken.
Is dat moeilijk om er een app van te maken ?

Marcel