flight data center

hansenn

Active Member
Lid geworden
18 jan 2023
Waarderingsscore
167
Punten
43
Leeftijd
59
zojuist even mijn eerste vlucht gemaakt met mijn mavic 3 classic. Paar foto's geschoten maar vanwege de stevige wind toch maar snel weer naar huis gegaan.
wat mij opviel is in het flight data center van de dji fly app dat er automatisch foto's gemaakt zijn tijdens de vlucht. Maar alleen tijdens twee van de drie korte vluchtjes. Tijdens 1 vlucht geen foto's, maar een map met afgelegde route.
Vindt dit automatisch plaats of heb ik toch onbewust aan enige ontspanknop gezeten?

Is het trouwens ook mogelijk om buiten de app te vliegen? ik geloof dat ik dit hier ergens een keer heb gelezen.

Automatisch foto’s maken heb ik nog nooit meegemaakt zelf, ik gok dat je dat per ongeluk hebt gedaan..

Die kaart met de afgelegde route is er altijd, van elke vlucht..

Wat betreft het vliegen zonder de app.. weet niet welke remote je hebt, maar als je je telefoon er gewoon niet in doet.. (maar dan zie je ook niks, maar gok zo dat de vluchtdata wel gelogd wordt..

DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Paris citytrip - sunrises & sunsets. Next video: Speulderbos 8K

Automatisch foto’s maken heb ik nog nooit meegemaakt zelf, ik gok dat je dat per ongeluk hebt gedaan..

Die kaart met de afgelegde route is er altijd, van elke vlucht..

Wat betreft het vliegen zonder de app.. weet niet welke remote je hebt, maar als je je telefoon er gewoon niet in doet.. (maar dan zie je ook niks, maar gok zo dat de vluchtdata wel gelogd wordt..

DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Paris citytrip - sunrises & sunsets. Next video: Speulderbos 8K
ik heb de smart controller erbij.
maar vreemd is dat deze foto's dus niet op mijn sd kaartje in de drone zelf staan, terwijl de bewust geschoten foto's hier wel staan.
in de remote kan ik ze ook niet 123 terugvinden.

probeer hem te koppelen aan mijn mac maar die ziet hem niet. Er bestaat trouwens ook nog geen dji fly app voor de mac zie ik net.
mijn pc op zolder maar eens aantrappen.