Flight data geeft verkeerde datum weer

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ook bij mij doet zich het euvel van de foutieve data voor met de sc. Ik ben nu een aantal weken onderweg en vlieg afwisselend met de sc en met de standaard controller. Alleen vluchten met de sc geven een foutieve datum. Wat mij ook niet lukt is om via de GoShare functie foto's vanaf de drone via de sc naar mijn smartphone te downloaden. Ik ben er al wel achter gekomen dat ik op mijn smartphone (Motorola g6+) de mobiele gegevens moet uitschakelen. Zoals ik het begrepen heb zou je foto's en video's rechtstreeks vanaf de m2p op je telefoon moeten kunnen laden. Iemand een tip misschien?

Verzonden met mijn moto g(6) plus en de Dronepilots.nl app
 
Vandaag sinds een paar maanden weer eens gevlogen met mijn Mavic PRO. Ik lees hier over een update van de assistent (Assistant 2 for Mavic) naar V2.0.14, maar dat geldt niet voor de PRO. Althans, ik krijg een foutmelding dat de assistent mijn apparatuur niet herkend. Geldt voor mij deze assistent niet. Ik gebruik nu de Assistent voor Mavic PRO (Assistant 2) versie 1.2.5 waarbij de laatste firmware bij mij uptodate is (RC 1.04.0500). Toch heb ik het zelfde probleem als hierboven beschreven. Vandaag werd alles gesaved onder de datum van 01-01-2015. Kan ik hier nog iets aan doen?