fluo hesje maken

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wes56

Active Member
Lid geworden
7 nov 2020
Berichten
300
Waarderingsscore
154
Punten
43
Leeftijd
42
Locatie
Belgie
Beste,
ik heb nog een fluo hesje op overschot, dus zou ik een drone hesje voor mezelf willen van maken.
Zelf heb ik een snijplotter en hittepers, dus alle tools om dit te doen.
Zo'n hesje lijkt me toch beter om in bepaalde omstandigheden aan te trekken.
Ik heb op dit moment een (eenvoudig) ontwerp proberen te maken.
Een simpel drone logo uitgetekend (misschien nog niet echt geslaagd) met volgende tekst onder.
Zelf twijfel ik nog wat of ik de drone schuin of vlak erop ga zetten.
Misschien zet ik er beter andere tekst op? Graag jullie mening.
Mvg Wes.
 

Bijlagen

  • HESJE DRONE2.jpg
    HESJE DRONE2.jpg
    122,4 KB · Weergaven: 38
  • HESJE DRONE.jpg
    HESJE DRONE.jpg
    126 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 4145
Als ik je een tip mag geven zou ik een groter/dikker lettertype gebruiken en “do not disturb” onder de reflectielijnen plaatsen ipv ertussen gebruiken zodat men op afstand al kan lezen wat er staat.

En misschien in het Nederlands.Image1671196419.311985.jpg



Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor de tip. Ik was nog aan het twijfelen of ik Engels of Nederlands zou nemen.
Ik maak nog een ander voorbeeld.

Intussen een versie gemaakt (toch nog in Engels) met dikker lettertype. Inderdaad iets duidelijker. Ook 2 pootjes bijgetekend bij de drone. Maakt het iets meer af denk ik. Zal nu tussen deze 2 versies gaan.
 

Bijlagen

  • HESJE DRONE3.jpg
    HESJE DRONE3.jpg
    129,4 KB · Weergaven: 28
  • HESJE DRONE4.jpg
    HESJE DRONE4.jpg
    129,9 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Er zat zelfs een tikfoutje in. PLEASY i.p.v. PLEASE. Was blijkbaar niemand opgevallen.
Deze versie ga ik vandaag maken:
 

Bijlagen

  • HESJE DRONE5.jpg
    HESJE DRONE5.jpg
    135,3 KB · Weergaven: 28
Er zat zelfs een tikfoutje in. PLEASY i.p.v. PLEASE. Was blijkbaar niemand opgevallen.
Deze versie ga ik vandaag maken:
Ik zou dan wellicht toch in de 2 lijnen het eventueel in het NL zetten maar zeker de Engelse er ook op houden, handig ook wel als je nl op vakantie bent..
 
  • Leuk
Waarderingen: Wes56
Als je het niet te duur maakt heb je een er een klant voor. Vraag is wel of er ook een moet komen voor als je observer bent. En moet je als zodanig herkenbaar zijn?
 
Als je het niet te duur maakt heb je een er een klant voor. Vraag is wel of er ook een moet komen voor als je observer bent. En moet je als zodanig herkenbaar zijn?
Voor de mijne had ik nog een fluo hesje liggen. Zou nu niet direct weten waar ik betaalbaar dergelijke blanco hesjes kan kopen.
Dus of ik zomaar nog eentje kan maken kan ik nu niet direct een antwoord op geven. Anders graag.
 
Als je het niet te duur maakt heb je een er een klant voor. Vraag is wel of er ook een moet komen voor als je observer bent. En moet je als zodanig herkenbaar zijn?

Weet niet of reclame maken toegestaan is, maar je kan een hesje/shirt voor niet teveel laten printen bij Tshirtdeal.nl

Verschillende kleuren, lay-outs en lettertypes mogelijk.


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Image1671617958.958746.jpg
Deze hesjes, met eigen ontwerp, voor ca. 15 euro. Kleur valt uit te kiezen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app