Forum update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.279
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Hi allemaal,

Zojuist heb ik de nieuwste versie geïnstalleerd van de software die dit forum aandrijft. Qua uiterlijk brengt dat een aantal kleine wijzigingen met zich mee.

Er is ook een belangrijke nieuwe feature geactiveerd, namelijk de mogelijkheid om gebruikers die al even niet actief zijn geweest automatisch een email te sturen met recent geplaatste topics. Wie gedurende een langere tijd niet meer inlogt, krijgt deze emails na verloop van tijd niet meer.

Het is altijd weer spannend om een update te installeren, zeker omdat er altijd weer onverwachte problemen optreden met plugins en themes, maar het lijkt erop dat alles weer werkt zoals zou moeten. Zo niet, meldt het hier even.
 
Bij mij is de menutekst boven het reactieveld niet zichtbaar.

1603135825613.png
 
De teskt in de dropdown menu's verschijnt wel.

1603135875511.png
 
Misschien kwestie van cache legen / refreshen? Bij mij in Safari lijkt alles ok.
 
Dan kunnen we naar de volgende.
Het forum icoon is aangepast in het tabblad van Chrome en in de menubalk.

1603140334755.png

1603140360701.png
 
Jup, alles lijkt te werken na het legen van de cache.
 
Ok, de favicons zijn weer teruggezet, maar het duurt volgens mij altijd ff totdat die weer zichtbaar worden op tabbladen enzo.
CTRL - F5 Voor de Windows gebruikers
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
De verkeerde favicons zijn weer terug bij mij. Dit keer lost het legen van de cache het niet op.

1607770716925.png
 
Heb net weer een update gedaan van forumsoftware en templates. Zie jij de favicon nog staan?
Ik zie momenteel de weer verkeerde. Ben nu even niet in staat om mijn cache te clearen. Ik zal het eind van de middag testen.

1612794794677.png