Forum update

Ik zie momenteel de weer verkeerde. Ben nu even niet in staat om mijn cache te clearen. Ik zal het eind van de middag testen.

Bekijk bijlage 2276
Hmm, was ik al bang voor. Heb net de oude favicon teruggezet. Irritant dat deze settings steeds wordt overschreven bij een update. En nog irritanter dat ik in mijn browser nooit zie dat de 'verkeerde' favicon weer wordt getoond...
 
Hier alles Ok [Edge]
Screenshot 2021-02-08 155223.png
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Het is nu weer okay, maar daar was dus net als de vorige keer het clearen van de cache voor nodig. [Chrome]

1612801109762.png
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Dit is wel vreemd. Op een andere laptop, die vanaf vanochtend aan staat, staat nog steeds het juiste favicoontje. Zonder cache te hebben gecleaned dus. [Chrome]

1612803396453.png
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Heb je weer een update gedaan?

1612856425638.png
 
Gister 2x ja, eerst de forumsoftware, daarna de template. Daarna heb ik die verrekte favicon weer handmatig teruggezet. Daarna heb ik er niet meer aangezeten.
 
Op de 2e laptop staat alles ook nog goed, net als gisteren. Op beide laptops gebruik ik Chrome op W10. Geen idee waarom ik op de 1e na een update de verkeerde favicons zie en op de ander niet.
 
Dit is wel vreemd. Op een andere laptop, die vanaf vanochtend aan staat, staat nog steeds het juiste favicoontje. Zonder cache te hebben gecleaned dus. [Chrome]

Bekijk bijlage 2279
Is die screenshot van het daadwerkelijke open tabblad? Of een van je favorite-bars? Het lijkt mij het tweede, omdat er geen lijntjes van tabbladen tussen staan en niet alle tekst(ruimte) tussen de icoontje even breed is. Kan dat verschil maken in wat je ziet en wanneer precies, in relatie tot wel/geen verbinding met de site en wel/geen cache refresh?
 
Ik kom zelf net nog een vervelende bug tegen (na de update van 8 februari): de zoekfunctie lijkt niet meer te werken (een klik op het vergrootglas-icoontje rechtsboven doet niks meer). Anderen ook last van?
 
Ik kom zelf net nog een vervelende bug tegen (na de update van 8 februari): de zoekfunctie lijkt niet meer te werken (een klik op het vergrootglas-icoontje rechtsboven doet niks meer). Anderen ook last van?
Hij werkt nadat je een keer op 'toggle width'hebt geklikt, mooie easteregg :)

tw.png
 
Laatst bewerkt:
Is die screenshot van het daadwerkelijke open tabblad? Of een van je favorite-bars?

Op de laptop waar het na een forum update fout gaat, zijn zowel de dronepilots favicon van het open tabblad als die in de favorite bar aangepast in dat blauwe favicoontje.
 
Deze keer in de Android app geen enkel verschil gemerkt gelukkig. (Heeft niemand in deze thread iets aan, maar toch.)
 
Ik heb nu toch diverse browsers getest (Chrome, Edge, Firefox en zelkfs oude IE 11)
Ad Blockers uitgeschakeld, CTRL-F5 maar echt nergens werkt de zoekfunctie?

Iemand een idee?
 
De zoekfunctie door op het vergrootglas te klikken werkt bij mij ook niet. Dat is blijkbaar nog niet opgelost.
De zoekfunctie via 'Zoek forums' werkt wel.

1614889558534.png
 
In de Android app werkt zoeken nog wel.
 
Op de 2e laptop staat alles ook nog goed, net als gisteren. Op beide laptops gebruik ik Chrome op W10. Geen idee waarom ik op de 1e na een update de verkeerde favicons zie en op de ander niet.
Onlangs heb ik het forum overgezet op de nieuwste software. En ja hoor, de favicon was weer eens foetsie. Maar speciaal voor Sjakie heb ik de oude favicon net weer in ere hersteld ;)

[nerd mode off]
 
Onlangs heb ik het forum overgezet op de nieuwste software. En ja hoor, de favicon was weer eens foetsie. Maar speciaal voor Sjakie heb ik de oude favicon net weer in ere hersteld ;)
Hij is hier nog steeds foetsie.