Foto's

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Henk52

New Member
Lid geworden
15 feb 2019
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
71
Locatie
Groningen
Elke keer als ik foto's heb gemaakt krijg ik er twee van op mijn smartphone 1 is prima de andere is heel klein en niet om aan te zien. Kan iemand mij uitleggen hoe je dit kunt voorkomen?
 
Hallo Henk, post een paar voorbeelden dan kunnen wij je mogelijk helpan.
 
Helaas, ze zijn niet eens te knippen en plakken. Het lijkt een batch bestand te zijn (17.45 kb)
 
De kleine foto's zijn thumbnails die de dji go app aanmaakt om snel een overzicht op beeld te kunnen zetten. Dit gebeurd als het goed is ook voor de filmpjes. Ze staan in een andere folder dan de grote foto's. Op die manier kun je ze scheiden.
 
De enige plek om het originele materiaal te zien is het kaartje... SD in de computer/laptop!!! Sla a.u.b. het delen via de Fly-App over. Tenzij je lage kwaliteit genoeg vindt.
 
De enige plek om het originele materiaal te zien is het kaartje... SD in de computer/laptop!!! Sla a.u.b. het delen via de Fly-App over. Tenzij je lage kwaliteit genoeg vindt.
Het is de app ook mogelijk (als de drone aan staat en verbonden is) om originele te downloaden via WiFi. Dat duurt echter vaak uren. Na de vlucht van de SD-card kopiëren is vaak veel makkelijker/sneller.