FPV DJI Virtual Flight App

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Airborn

New Member
Lid geworden
6 mei 2017
Berichten
13
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
76
Locatie
Twente
Ik heb een DJI FPV Combo set gekocht, en oefen met de Virtual Flight app.
Maar ik heb 2 klachten:
1 , het beeld schokt en knippert, alsof hij de data niet bij kan fietsen.
2, wanneer ik de sticks niet activeer verloopt het beeld naar links, en moet ik constant corrigeren met R-roll
Voor zover ik kan verzinnen heb ik alles geprobeerd.
De apps een paar keer opnieuw gedownload, alle instellingen gewijzigd, YouTube filmpjes geraadpleegd
Ik werk met een Apple iPad Pro 2020, ook deze al een keer gereset.
Wie herkent dit en kan mij helpen?
 
Ik word misselijk van die app door t flikkeren. Plus ik vind de physics niet echt realistisch. Zwaartekracht werkt amper. Wil je een goede sim kijk dan een naar drl of liftoff.

Plus als je acro wil vliegen zou ik niet met de dji fpv beginnen. Hij is nogal breekbaar. Als je alleen maar wil cruisen en goede beelden schieten is het wel echt een mooi ding.
 
Ik word misselijk van die app door t flikkeren.......
Dit is exact de reden waarom ik mijn DJI FPV heb geretourneerd.
'Als ik in de App al misselijk wordt, zal het in real-life niet veel anders zijn' dacht ik.
Maar dat is dus niet zo?
 
Bedankt voor jullie reacties.
Dus ik moet dat geflikker voor lief nemen, mag eigenlijk niet kunnen voor zo’n duur ding.
Het voorstel van sim’s ga ik uitproberen
 
Dit is exact de reden waarom ik mijn DJI FPV heb geretourneerd.
'Als ik in de App al misselijk wordt, zal het in real-life niet veel anders zijn' dacht ik.
Maar dat is dus niet zo?
Nee in t echt is het t beste beeld wat je kan vinden fpv. Met de digitale fpv systemen van dji en caddx voor carbon frame quads is de kwaliteit ook goed maar al minder dan die gebruikt in de dji fpv.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ardjoen