" Frosty Fields "

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

thimotheeyy

New Member
Lid geworden
13 jul 2019
Berichten
29
Waarderingsscore
25
Punten
3
Leeftijd
33
Locatie
Emmeloord
Het is daar zo mooi. En al helemaal met die koude nachten waardoor je van die bevroren velden krijgt.
- Bij het shot met die vogels drukte ik per ongeluk op "stop opname" waardoor ik twee verschillende shots aan elkaar moest maken. Vandaar die kleine overgang. Jammer.
- Die epische muziek is in het midden een beetje een overkill gezien er niets spannends gebeurd. Ik had geen andere beelden meer die de epische muziek konden evenaren. Haha. Maarja, koeien zijn ook gaaf. Bekijk het maar door de ogen van de boer met het stikstofverhaal in je achterhoofd :)

 
Ze geven er niks om dat je daar vliegt. Relaxte koeien. :D

Haha, klopt!
Koeien zijn echt zulke leuke dieren! Nieuwsschierig, speels en ondanks hun formaat echt zachtaardig.

Ik heb ook wel eens schapen gefilmd en dat is ook mooi want de moderne schapenhoeder zou in theorie met een drone zijn schapen kunnen leiden.
 
Hele mooie en rustige beelden. Ja, koeien zijn erg relax als je ze eerst even laat wennen. Koude vlakten spreken mij altijd al aan. Met welke drone is dit gemaakt?
 
Hele mooie en rustige beelden. Ja, koeien zijn erg relax als je ze eerst even laat wennen. Koude vlakten spreken mij altijd al aan. Met welke drone is dit gemaakt?

Dankjewel!
Sommige springen aan de kant maar niet op een angstige manier. Meer speelsig, heel leuk.

Ik gebruik een DJI Mavic 2 Zoom.