Geen Live view

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Roland

New Member
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
54
Locatie
Dirksland
Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een dji mavic pro platinum, alles lijkt gaat goed te werken (ik ben nog niet verder gekomen dan voorzichtig in de achtertuin vierkantjes vliegen) alleen heb ik geen live view op mijn smart phone, mogelijk wordt de Samsung S5 mini niet ondersteund door de DJI
Heeft iemand hier ervaring mee?

b.vb.d.
Roland
 
Ik heb geen idee waar ik in mijn telefoon kan instellen usb verbinding mag maken, maar ik zie alles op mijn telefoon scherm behalve live view...
 
Ook eerst maar even welkom heten. Kijk op YouTube, daar vind je het waarschijnlijk wel.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb uiteraard al wat af gegoogeld en Youtube, maar kan er niets over vinden. Ik zie op mijn telefoonscherm alles behalve liveview, alsof de camera is afgedekt, wat niet het geval is want ik kan gemaakte foto's en film terug kijken. Een lijst met compatibel telefoons kan ik ook niet vinden, de Samsung S5 mini is niet meer zo nieuw...
 
Het is een telefoon probleem, met de telefoon van mijn vrouw heb ik wel live view. Samsung S5 mini werkt niet en met de Samsung S7 wel (wel jammer dat mijn vrouw haar telefoon terug wil... :( )