Geluid tijdens video-opname

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Riet

Member
Lid geworden
3 feb 2018
Berichten
66
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
43
Locatie
Barendrecht
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over geluid tijdens een video- opname met de mavic pro.

Hoe is dat te regelen? Volgens mij heb ik bij de ene wel geluid en bij de andere weer niet. Terwijl ik volgens mij niks in- of uitschakel.

Iemand ervaring mee of informatie over?

Alvast bedankt.

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
De Mavic Pro zelf beschikt niet over een microfoon, dus je kunt geen geluid opnemen bij je video. Wel is het zo dat tijdens het livestreamen van dronebeeld naar Facebook of andere platformen die dit ondersteunen het mogelijk is om het geluid dat je smartphone registreert toe te voegen aan de livestream.
 
Ik heb één filmpje waarbij ik met de drone in sport-stand over mezelf heen vlieg. Bij het afspelen hoor je hem duidelijk over suizen ( leuk ). Dit is dus blijkbaar opgenomen met mijn telefoon?

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb één filmpje waarbij ik met de drone in sport-stand over mezelf heen vlieg. Bij het afspelen hoor je hem duidelijk over suizen ( leuk ). Dit is dus blijkbaar opgenomen met mijn telefoon?

Yep: als er geluid is opgenomen, dan moet dat gebeurd zijn via je telefoon.
 
De Mavic Pro zelf beschikt niet over een microfoon, dus je kunt geen geluid opnemen bij je video. Wel is het zo dat tijdens het livestreamen van dronebeeld naar Facebook of andere platformen die dit ondersteunen het mogelijk is om het geluid dat je smartphone registreert toe te voegen aan de livestream.
Hi.

Een vraag over livestream op facebook.
Als ik me op facebook heb ingelogd komt de melding "TAP ON CURRENT LOCATION" waar moet er dan op ge tapt worden?

Grt

Arthur