geluid

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

mschrieken

New Member
Lid geworden
8 jul 2021
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
67
Locatie
den helder
Na mijn drone stuk was een nieuwe dji mini 2 toegestuurd gekregen. Helaas vind ik dat hij veel herrie maakt. Kan daar nog iets aan worden gedaan? fluister propellers of?

gr mart
 
Welke drone had je eerst dan? Voor de Mini2?
 
Ook een mini 2 maar voor mijn idee minder geluid. De vraag is: is daar iets aan te doen!!
 
Het is voor het eerst dat ik iemand hoor klagen over de geluidsproductie van de Mini 2 ;)

Je zou eens kunnen kijken naar deze low noise props voor de Mini 2 van Master Airscrew. Ze claimen een geluidsreductie van 37%. Dat lijkt mij een forse claim, maar het merk staat op zich goed bekend, dus wie weet.
 
Is het een nieuwe? Of een herstelde??? Mini 1 maakt herrie maar inderdaad de mini 2.........of vlieg je enkel waar het echt stil is.... dan is het te begrijpen. Maar aangezien je de vergelijking maakt met je eerste mini 2 zou deze niet meer herrie mogen maken. Dus is het echt een nieuwe stel ik me de vraag.

Mvg,Tom
 
Het is voor het eerst dat ik iemand hoor klagen over de geluidsproductie van de Mini 2 ;)

Je zou eens kunnen kijken naar deze low noise props voor de Mini 2 van Master Airscrew. Ze claimen een geluidsreductie van 37%. Dat lijkt mij een forse claim, maar het merk staat op zich goed bekend, dus wie weet.

Er is een duidelijke reductie in geluid te horen, maar het is ook nog eens zo dat het geluid op een prettigere frequentie lijkt te zitten.