Gezocht 3 vlieginstructeurs Zuid-Nederland.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
17 jun 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
2
Punten
1
Leeftijd
45
Locatie
Purmerend
Beste piloten,

Wij zijn als bedrijf opzoek naar 3 vlieginstructeurs in Zuid-Nederland.

Gezocht: 3 drone vlieginstructeurs.

Om ervoor te zorgen dat onze cursisten ‘veilig en goed’ voorbereid aan de slag kunnen gaan als dronepiloot (bedrijf/hobbymatig) zijn wij opzoek naar 3 nieuwe enthousiaste instructeurs die het DroneLoket team komen versterken. Ben jij opzoek naar een leuke en dynamische job als ‘parttime’ instructeur, dan ben je bij DroneLoket aan het goede adres. Wij willen uitbreiden met onze vliegschool in Zuid-Nederland, denk hierbij aan Limburg, Brabant en Zeeland. Heb jij een ruime ervaring als dronepiloot, ben je op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen in deze sector, heb je een ruim technische kennis over drones en vind je het leuk om mensen praktisch op te leiden, neem dan contact met ons op.

Wij zoeken:
-Man of vrouw;
-Leeftijd vanaf 25 jaar;
-Je woont in Zuid–Nederland (Limburg, Brabant of Zeeland);
-Je bent in het bezit van een eigen auto;
-Het lijkt je leuk om mensen les te geven met het vliegen met drones.

Heb jij je:
-ROC-Light of RPA-L bevoegdheid;
-Een verzekering voor je drone en is deze voorzien van een PH registratie;
-Een DJI Inspire 1 of 2 met dubbele bediening (coache mode);
-Genoeg accu’s om minimaal 4 uur les te kunnen geven;
-Ingeschreven bij het KVK;
-Een geschikte vlieglocatie (deze mag je zelf bepalen maar moet wel aan de regels voldoen).


Wat bieden wij jou:
Wij leiden je praktisch- en theoretisch op tot vlieginstructeur. DroneLoket zal je voorzien van vlieglessen. Je krijgt bij ons per les betaald.

Lijkt het je leuk om ons team te versterken, stuur dan een mail naar info@droneloket.nl gericht aan Rodney Dilrosun of Kevin Engelen Meester.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray64
Lijkt me een leuke nevenactiviteit. Ik heb alleen geen drone met extra remote en ik woon niet in de genoemde provincies. Hopelijk vinden jullie geschikte kandidaten.
 
Leuke job! Maar vreemde vacature, als ik bij een bv bij een transportbedrijf ga werken hoef ik toch ook zelf geen vrachtauto mee te nemen? Dit is wel erg makkelijk een bedrijf runnen!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Leuke job! Maar vreemde vacature, als ik bij een bv bij een transportbedrijf ga werken hoef ik toch ook zelf geen vrachtauto mee te nemen? Dit is wel erg makkelijk een bedrijf runnen!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Soms zijn er ook transportbedrijven die chauffeurs zoeken met een eigen auto. Zo vreemd is het echt niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: franc
Dat klopt dat zijn eigenrijders! Maar ik vind jullie eisenpakket nogal wat vooral als je het alleen hobby matig doet!

Verzonden met mijn P852X en de Dronepilots.nl app

Dit is ‘niet’ hobbymatig! Als het dat wel was hadden wij niet al deze dingen gevraagd. Daarnaast kan je dit niet hobbymatig doen want wij betalen de instructeur per les.
 
Ik heb instructor bevoegdheid in mijn RPA-l staan en al meer dan 10 jaar multi-rotor ervaring.
Ben test-demo-piloot en instructeur geweest bij o.a. Aerialtronics .
Nu al weer bijna 6 jaar ROC operator met alle ontheffingen .
En woonachtig in Limburg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rene6301
Ik heb instructor bevoegdheid in mijn RPA-l staan en al meer dan 10 jaar multi-rotor ervaring.
Ben test-demo-piloot en instructeur geweest bij o.a. Aerialtronics .
Nu al weer bijna 6 jaar ROC operator met alle ontheffingen .
En woonachtig in Limburg.
Ha Rik, deze vraag dateert uit juni vorig jaar. Ivm een technische upgrade van het forum lijkt het erop dat er wat oude topics automatisch opnieuw getweet worden, had je dat toevallig voorbij zien komen?