Gezocht: Iemand die het leuk vind om een leek te helpen. (Zo niet mag de drone overnemen ook.)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

FreddyVliegtuig

New Member
Lid geworden
22 mrt 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
33
Locatie
Zwolle
Ik woon in Zwolle en zou graag met de drone die ik (half) gebouwd heb willen vliegen. Ik kom er niet uit en sta op het punt om op te geven. Heb een advertentie geplaatst op marktplaats om het spul te verkopen maar zou het leuker vinden als iemand (tegen een redelijke vergoeding) me wil helpen om het apparaat vliegend te krijgen. Kan eventueel ook naar jou toe komen. Geen idee of dit een beetje een gepaste advertentie is hier. Als dit niet zo is hoor ik het graag en zal ik dit verwijderen.

Groet, Igo.

 
Ga ook even naar modelbouwforum.nl, daar zitten ook veel zelfbouwers van drones en wellicht iemand, die je kan helpen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik kan wel een keertje komen helpen, heb genoeg ervaring met BF.

Even kort samengevat wat ik dan zal doorlopen:
1. betaflight updaten
2. sensoren kalibreren
3. ESC firmware checken
3. motoren draaiend krijgen op de bench, de goeie kant op
4. receiver en transmitter binden
5. kanalen instellen en vliegmodii
6. checken of het ook allemaal samen werkt

naar buiten voor een testvlucht.
Verder zie ik dat je geen Video transmitter of goggles hebt, je kan hem dan wel in horizon mode vliegen, zonder bril. Het is wel vele malen moeilijker om een drone zoals deze "acro" te vliegen op VLOS. Je raakt snel de oriëntatie kwijt, wat voor of achter of links/rechts is. Als je door een camera vliegt, heb je dat probleem niet.

Het enige wat voor mij nieuw is van bovenstaande is de receiver en transmitter binden, sinds ik altijd met FRSky werk, flysky is nieuw voor mij. Maar dat lijkt me geen probleem.

ik hoor het wel ;)