gezocht tas voor mini 3 pro + goglesV2

LSK4EVER

New Member
Lid geworden
6 okt 2022
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
41
Beste, heeft er iemand een tas waar zowel de mini 3 pro in past + controller en nog plaats is voor de GogglesV2 met eventueel de RC motion controller?

Ik ben namelijk opzoek achter liefst een tas waar dit alles inclusief accu's en laders en dergelijke in past. Momenteel heb ik een aparte tas voor de mini ( tas ) zeer tevreden van en de originele tas van de mini gebruik ik dan voor de goggles en motion controller. Maar nu zou ik voor op vakantie te willen gaan liefst dit alles in 1 tas opbergen zodat ik altijd alles bij heb.

Iemand een idee ?
alvast bedankt voor eventuele antwoorden mvg Mark

Heb nog een nieuwe tas liggen van mijn Mavic 3 Pro Fly More Combo.
Alleen geen idee of alles erin past.

Heb nog een nieuwe tas liggen van mijn Mavic 3 Pro Fly More Combo.
Alleen geen idee of alles erin past.
welke is dit? want nu met jou opmerking te gebruiken als zoek term "tas Mavic 3 Pro Fly More Combo" kom ik bij deze uit tas 2 mss die eens proberen want heb niet veel zin om er veel geld tegenaan te gooien voor maar een paar keer te gebruiken op vakantie

welke is dit? want nu met jou opmerking te gebruiken als zoek term "tas Mavic 3 Pro Fly More Combo" kom ik bij deze uit tas 2 mss die eens proberen want heb niet veel zin om er veel geld tegenaan te gooien voor maar een paar keer te gebruiken op vakantie
Het is de originele DJI tas, zie foto. Staat voor € 25,00 op Marktplaats.

Bijlagen

• IMG_3314.jpeg
    IMG_3314.jpeg
    216,9 KB · Weergaven: 5
oké hartelijk dank, maar heb de andere van ali eens besteld voor 37€ kijken wat die doet

Vandaag deze tas binnen gekregen en moet zeggen voor dat geld valt hij aardig mee, nu nog even kijken in gebruik maar dat zal ook wel los lopen.

Bijlagen

• rugzak 1.jpg
    rugzak 1.jpg
    461,6 KB · Weergaven: 6
  • rugzak 2.jpg
    rugzak 2.jpg
    551,4 KB · Weergaven: 6