Goede drone voor beginners ?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Binnenkort (richting voorjaar) gaan we in Maarssen een professorische racebaan voor FPV'ers in elkaar flanzen.
Lage garage (2.20 - 2.40 hoog). Ik had aan de vastgoedbeheerder gevraagd of we vanaf het bovendek mochten vliegen en kreeg toestemming. Dus kon ik een paar FPV jongens/meisjes van Drone Fanatics blij maken met dit gegeven.
Veel werk even.......mja, wie a zegt moet ook z kunnen zeggen.
Wanneer corona regels het toelaten ben je welkom hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ardjoen en Sjakie
Binnenkort (richting voorjaar) gaan we in Maarssen een professorische racebaan voor FPV'ers in elkaar flanzen.
Lage garage (2.20 - 2.40 hoog). Ik had aan de vastgoedbeheerder gevraagd of we vanaf het bovendek mochten vliegen en kreeg toestemming. Dus kon ik een paar FPV jongens/meisjes van Drone Fanatics blij maken met dit gegeven.
Veel werk even.......mja, wie a zegt moet ook z kunnen zeggen.
Wanneer corona regels het toelaten ben je welkom hoor.
Oude parkeergarage bij Bisonspoor? Die is nu toch helemaal afgesloten?
 
Niet bij Bisonspoor maar op het industrieterrein in Maarssen. Die staat leeg en heeft een begane grond en een bovendek.
Met de vastgoedbeheergroep heb ik de laatste keer een afspraak kunnen maken.
De ingrediënten (obstakels) zijn bijna allemaal binnen dus ik denk volgende week even met ze afspreken voor de volgende toestemming.
We doen het in 2 keer. Eerst een makkelijk kort circuit ophangen en daarna uitgebreid.
 
Niet bij Bisonspoor maar op het industrieterrein in Maarssen. Die staat leeg en heeft een begane grond en een bovendek.
Met de vastgoedbeheergroep heb ik de laatste keer een afspraak kunnen maken.
De ingrediënten (obstakels) zijn bijna allemaal binnen dus ik denk volgende week even met ze afspreken voor de volgende toestemming.
We doen het in 2 keer. Eerst een makkelijk kort circuit ophangen en daarna uitgebreid.
Laat maar weten als het zover is dan kom ik graag even kijken.
 
Is goed. Bij het uitgebreide circuit ben je welkom.
Vlieg je mee? En waarmee?
 
Zelf vlieg ik nog niet zo lang.....eigenlijk heel kort nog maar. 3á 4 maanden.
Vlieg Mavick Pro2 en Mini 2. Heb verleden week propguards gekocht voor de mini. 29 euro.
Prima dingen en heb er in het park waar ik af en toe vertoef gisteren een opname gemaakt bij de ingang van het park en ben met een rotgang een ruimte in- en doorgevlogen. Fantastisch om te doen.
Een AR bril (Augmented Reality) had ik al gekocht en werkt heel goed voor dit gebruik. Moet wel wennen.
Ik zet zometeen dat korte filmpje even op de de voorlopige site: www.torganizer.nl
Kijk maar onder tabblad contact.

M.a.w.....ook met een mini 2 kun je een beetje racen. De obstakels zijn niet te klein. En langzaam vliegen mag want die dingen kosten geld.