Goh, nog geen topic over Dronemasters van sbs6?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Beter besteden? Set-top-box neemt het zelf op, net in paar minuten gezien hoe nutteloos het was. *delete* #endoor ;-)

Verzonden met mijn ONEPLUS A5000 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: corne
Gewoon je tijd beter besteden en niet meer kijken . Wij leren hier helemaal niets van.
Was ook wel te verwachten toch? SBS6 = main stream entertainment. Geen zender waar iets te leren valt.
 
En nu kan het SBS6 zelf ook geen flikker meer schelen; aflevering van gisteravond blijkt gewoon dezelfde te zijn geweest als die van een week ervoor op zondag. #doei
Zender-opvulling. Maakt niet uit wat we op de zender gooien, als het maar beweegt.
 
Armoede. Maar de makers en helpers hebben er gewoon aan verdiend en hebben er verder geen boodschap aan. Verkeerde promo voor de drone , die toch al te lijden heeft van een slecht imago bij het grote publiek.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Het is een commerciële zender dus natuurlijk willen die er aan verdienen. SBS6 heeft nul belang bij een goed imago van de drone.
 
Sjakie, ik bedoel ook diegenen , die wel veel van drones afweten en die er ook aan verdiend hebben. En die hebben er m.i niet goed over nagedacht wat het mogelijk teweeg zou kunnen brengen ,voor het aanzien van dronevliegers , die toch al in de ogen van velen voor overlast zorgen en op veel plekken al geweerd worden.
 
Laatst bewerkt: