GoPro Karma bestelthread

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

fredz

Active Member
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
199
Waarderingsscore
54
Punten
28
Heeft iemand op ons forum de GoPro Karma besteld?
Ik heb hem voorbesteld bij Amazon.co.uk: https://www.amazon.co.uk/dp/B01M0GPML8/?tag=stuff09-21
Met de zeer zwakke pond zijn producten vaak een stuk goedkoper daar. Het scheelt toch zo'n 60 euro.
Normaal wordt hij op 23/10 verstuurd, maar Amazon heeft een relletje met GoPro en in Amerika verdeelt Amazon de Karma niet meer. Dus zien wat dat wordt in Europa...
 
Ik heb die van mij gisteren hier besteld:
GoPro Karma Drone – Drone-kopen.be

Iets lagere prijs dan Amazon zo te zien. En gratis verzekerde verzending naar Nederland.

Ik begreep trouwens dat er verschillende Karma mounts zijn. Er is een Karma voor de Hero 4 en eentje voor de Hero 5. Dus ik moet nog even checken of ik de goede krijg; heb een Hero 5 Black.
 
Goede deal! Ken je die shop, is hij goed?
Voor de mount wist ik het niet - waar heb je dat gelezen? Ik heb ook een Hero 5 en ik hoop dat ik hem zo kan gebruiken.
 
Nee, ik ken de shop niet. Dus het is een beetje een gok. Maar binnen Nederland zijn helaas nog weinig shops met een prijs.

Van die mounts zag ik hier:
 
@vanDaal Ik heb het even nagevraagd bij drone-kopen zelf:
Bedankt voor je bericht. Helaas hebben we nog geen concrete leveringsdatum voor de GoPro Karma drone...
 
Ah... toevallig nog gecheckt welke artikels ze krijgen?
 
Nee... maar dus geen Karma zo blijkt. Hopelijk heb je niet vooraf betaald...


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Nou, slecht nieuws, overal behalve in de VS wordt de Karma launch uitgesteld. Ook op de website van GoPro is de datum verdwenen, en bevestigd per web chat. Er is geen voorziene datum, maar web chat denkt dat het wellicht dit jaar wordt.
 
Met de komst van de Mavic komt de Karma in een heel klein segment. Maar ik ken toch enkelen die hun Hero 4 of 5 willen gebruiken. Ik ga een Karma meenemen uit de VS in november, denk ik, want nu ik de Hero 5 heb, moet ik er toch iets leuks mee doen.

Kans is groot dat GoPro het even aankijkt in de VS, en het dan maar (bij gebrek aan succes) stilletjes stopzet, zodat we in Europa nooit een Karma krijgen.
Ofwel gaan ze heel snel de prijs een stuk laten dalen, naar bv €500 of €800 inkl Hero 5, om in een goedkoper segment te kunnen spelen, duidelijk onder de Mavic.
 
Iemand hier nog een strategie bedacht om de Karma eerder te krijgen?
 
Heb wat research gedaan over het product maar het schijt toch volgend jaar te komen en het lijkt wel mee een mooie drone voor al voor vloggers
6603427d20de85e71fc3ad11dddfd076.png
4b37331f098844f303a4ea8d1bccafc5.jpg
3e20ac518298b82724fd0da264be1b17.jpg



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app