Grand Duché - 4K

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ikkel

Active Member
Lid geworden
31 jul 2022
Berichten
145
Waarderingsscore
143
Punten
43
Leeftijd
50
Locatie
Hageland
Van ons weekje lenteverlof in het Groothertogdom Luxemburg is er nu ook een video van de montagetafel gerold.
Een klein landje dat veel te bieden heeft, hierbij een mooie impressie van het land.

Alles is gefilmd met de Dji Osmo Pocket, Dji Mini 2 en Dji Mini 3 Pro

 
ziet er goed uit, zag ook bourscheid nog even voorbij komen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Heel mooi filmpje!!

Ben nieuw in de drone wereld, maar vraag me bij deze filmpjes altijd af, mag je op deze locatie wel dronen? Misschien een beetje raar maar ben nog aan het uitzoeken wat de regels zijn en hoe je je hier aan houd…

Zou ook graag een keertje een mooi filmpje willen maken maar wil me ook graag aan de regels houden, zodat er niet nog meer en ingewikkeldere regels komen!
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Heel mooi filmpje!!

Ben nieuw in de drone wereld, maar vraag me bij deze filmpjes altijd af, mag je op deze locatie wel dronen? Misschien een beetje raar maar ben nog aan het uitzoeken wat de regels zijn en hoe je je hier aan houd…

Zou ook graag een keertje een mooi filmpje willen maken maar wil me ook graag aan de regels houden, zodat er niet nog meer en ingewikkeldere regels komen!
Thanks voor je reply.

Voor anderen kan ik niet spreken maar wel voor mezelf. Al de plaatsjes waar ik in het Hertogdom vloog zijn op voorhand gecheckt op hun geokaart.
Bij de couches UAS duid je de lagen aan van 0-50m en 50-120m en voor de rest je aan de gangbare regels houden.

 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik iets te diep doorzoek idd. Hoe meer informatie ik daarover opzoek hoe meer beperkingen ik tegen kom!!
 
  • Leuk
Waarderingen: DDD en ikkel
Ik denk dat ik iets te diep doorzoek idd. Hoe meer informatie ik daarover opzoek hoe meer beperkingen ik tegen kom!!
Als je een beperking niet hebt gezien, dan bestaat 'ie niet. Zo werkt het ook niet helemaal.