Gratis te Koop Aosenma CG035

driewiel

Member
Lid geworden
22 feb 2021
Berichten
65
Waarderingsscore
18
Punten
8
Leeftijd
64
Locatie
Woensdrecht
Misschien is er een expert die een poging wil doen hem werkend te krijgen. Dat moet een drone hobbyist met ervaring zin. En niet iemand die voor een blauwe maandag met een DJI Mini vliegt.

Echter heeft de GPS nooit goed gewerkt. De optical-flow sensor die je er los op schroeft had ook een brand reuk. En zelfs de altitude-hold werkt niet.
Er is een klein programma voor Windows om de drone te kalibreren. Dat heb ik gedaan. Maar geen resultaat.
Nu kan het zijn dat enkel de barometer kapot is en de GPS wel werkt? In ieder geval hij vliegt meteen weg.
Wel is hij gewoon te vliegen zonder GPS, optical-flow, of altitude hold. 100% handmatig dus.

Ik kocht deze drone 2 jaar terug omdat het door de controller met ingebouwde GPS een zeer nauwkeurige follow-me kan doen met je eigen action camera.

De prijs is €0. Maar krijg je hem aan de praat, dan MAG je er iets voor geven. Bijv. €30 als dank.

Graag ophalen in Woensdrecht. Opsturen in overleg.
 

Bijlagen

  • Aosenma CG035 met doos.jpg
    Aosenma CG035 met doos.jpg
    414 KB · Weergaven: 33
  • aosenma-cg035-wifi-fpv-brushless-double-gps-drone-rtf-1571989678270._w500_.jpg
    aosenma-cg035-wifi-fpv-brushless-double-gps-drone-rtf-1571989678270._w500_.jpg
    14,4 KB · Weergaven: 34
  • cXDnch8.jpg
    cXDnch8.jpg
    125 KB · Weergaven: 32
Zit er wel een registratie-plaatje op deze drone? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54
Nee nee want die passen precies in de gaten.
Dat moet je dus nooit doen! In die gaten zitten de drukpuntsensoren. Bij afsluiten van de buitenlucht komt de invalshoek van de interferentie-coefficient haaks op de luchtweerstand van je drone te staan.
En dan valt 'ie naar beneden. Dat vertellen ze in de cursussen van geen enkele categorie er bij.
 
Dat moet je dus nooit doen! In die gaten zitten de drukpuntsensoren. Bij afsluiten van de buitenlucht komt de invalshoek van de interferentie-coefficient haaks op de luchtweerstand van je drone te staan.
En dan valt 'ie naar beneden. Dat vertellen ze in de cursussen van geen enkele categorie er bij.
Dat maakt niet uit want ik vlieg hem toch alleen in een plastic zak. Dan hoef je de hele sloot niet af te zoeken naar onderdelen.
 
Dat maakt niet uit want ik vlieg hem toch alleen in een plastic zak.
Doe je die zak er ook bij voor €0? Dan moet je 'm toch wel snel verkocht hebben. Je zou een dief van je eigen portemonnee zijn om zo'n setje voor die prijs te laten liggen.