Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Robin Visser

New Member
Lid geworden
20 jun 2018
Berichten
14
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
37
Locatie
Rotterdam
Website
www.robinvisser.com
Even voorstellen als nieuw lid van DronePilots!

Mijn naam is Robin Visser, 32 jaar en woonachtig in een van de beste drone plekken van ons land: centrum Rotterdam! (geintje ;))

Ik ben professioneel fotograaf en zodoende vorig jaar begonnen met het toepassen van drones in mijn werk.
Na een wereldreis van 4 maanden, waar de Mavic uiteraard mee was, is het virus definitief toegeslagen. Ik heb mogen vliegen in Mauritius, Reunion, Zuid Afrika en Nieuw Zeeland en daar mijn drone portfolio aardig op kunnen bouwen. Na thuiskomst ben ik direct aan de slag gegaan om mijn ROC Light te behalen en zal dan ook zeer binnenkort mijn drones commercieel in gaan zetten.

Ik probeer zoveel mogelijk op te steken van allerlei fora en groepen en laat me graag inspireren door mede drone liefhebbers op dit forum. Ik zal niet het meest actieve lid zijn, maar hoop toch een en ander te kunnen opsteken!

Hier een paar foto's van de reis gemaakt met de Mavic Pro:

Drone-portfolio-26.jpg

Drone-portfolio-23.jpg
\
Drone-portfolio-15.jpg

Drone-portfolio-9.jpg


Mochten jullie het leuk vinden om meer werk te zien kijk dan even naar mijn site, staan ook een paar drone videos: www.robinvisser.com

PS: ik heb een DJI Phantom 4 Pro+ Remote Controller Obsidian CrystalSky te koop staan, zie ook mijn de advertentie onder Marktplaats.

Groet,

Robin
 
Hoi Robin, werkelijk oogstrelend.
 
Welkom en echt supergave foto's. Kunnen wij mooi ook weer hopelijk iets van gaan leren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin Visser
Welkom Robin,

Dat zijn beelden waarvan wij enkel kunnen dromen.
Zulke kunnen we helaas hier niet maken.
Veel plezier op Dronepilots
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin Visser