Hallo Ik ben Fred

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Flyer01

New Member
Lid geworden
9 apr 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
65
Locatie
Tzum Friesland
Hallo Leden,
Ik ben nu net lid geworden van jullie forum. Ik vlieg al een aantal jaar met drones en ik gebruik ze ook op school waar ik onze leerlingen ermee leer vliegen. Ik werk in het VSO en mijn leerlingen zijn dolenthousiast. Nu heb ik een aantal nieuwe drones aangeschaft, de Tello. Je kunt deze programmeren, maar dat is nog een hele studie. Ik kom er dan ook niet echt uit. Misschien zijn er mensen in dit forum die daar meer ervaring mee hebben en die het ook al is gelukt om de Tello-drones samen te laten werken. Ik hoor het graag!!
 
Welkom Fred, en wat leuk dat je kinderen enthousiast maakt! Geen ervaring met de tello helaas, maar heel veel succes gewenst!
 
Ik ga gewoon verder zoeken, en wie zoekt vindt meestal wel wat......
 
Je kunt deze programmeren, maar dat is nog een hele studie. Ik kom er dan ook niet echt uit. Misschien zijn er mensen in dit forum die daar meer ervaring mee hebben en die het ook al is gelukt om de Tello-drones samen te laten werken. Ik hoor het graag!!

Ik weet niet wat je precies zoekt en wat je referentiekader is, maar als ik in Google of op YouTube op 'tello drone programming' zoek krijg ik toch aardig wat zoekresultaten.
Op Github staat ondertussen ook al behoorlijk wat source code.
 
Heb er wel ervaring mee, dit gaat prima met DroneBlocks.
En het wijst echt zichzelf, heel leuk voor de kids!
Volgens mijn zoon is de Tello ook te programmeren met Scratch, waar ze op school sowieso al mee werken.
Daar heb ik geen ervaring mee.