Handboek voor beginners

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

peterp0st

Member
Lid geworden
5 mei 2020
Berichten
88
Waarderingsscore
18
Punten
8
Locatie
Rotterdam
Ik zoek een boek met uitleg tips enz voor vliegen met drones (mavic mini) maar ook uitleg over videobewerking geluid toevoegen etc..Ik ben er een aantal tegengekomen maar één springt in het oog natuurlijk; Dronevideo’s maken van Wiebe de Jager.Ik vind het een stevige prijs daarom; Is dit beste "beginners-boek"?
 
Ik zoek een boek met uitleg tips enz voor vliegen met drones (mavic mini) maar ook uitleg over videobewerking geluid toevoegen etc..Ik ben er een aantal tegengekomen maar één springt in het oog natuurlijk; Dronevideo’s maken van Wiebe de Jager.Ik vind het een stevige prijs daarom; Is dit beste "beginners-boek"?

Is aan te bevelen als basis voor de beginner, leest wel lekker weg.
Als je de basisbegrippen onder de knie hebt dan is het aan te bevelen om specifieke tutorials via youtube te volgen. Je ziet dan ook wat men doet en dat is vaak van meerwaarde.
Zo kun je echt specifiek voor jou editing software of drone zoeken naar mooie tutorials. Youtube staat er vol mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: peterp0st
Ik zal hier niet m'n eigen boek gaan lopen aanbevelen, dat mogen anderen doen ;)

Ik weet het goed gemaakt. Als je het boek direct bij mij bestelt, dan stuur ik een gesigneerd exemplaar op. Ooit, op een dag, wordt zo'n exemplaar heeeeel veel geld waard, haha.
 
Ik vind het een stevige prijs daarom; Is dit beste "beginners-boek"?

Of dit het beste boek is, is natuurlijk een lastige vraag maar Wiebe komt niet pas net kijken. De prijs staat je misschien tegen, maar bedenk ook hoeveel tijd je bespaart met het niet allemaal zelf uit hoeven zoeken. Het is ook wat waard om gelijk, met de juiste aanpak, aan de slag te kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peterp0st
Hartelijk dank allemaal, ik ben om.Ik heb vandaag voor het eerst gevlogen.Mijn hemel wat heb ik nog veel te leren en te oefenen.Er kwamen ook nog twee ervaren piloten langs, was allemaal heel indrukwekkend wat die gasten deden,daar werd ik wel een beetje mismoedig van,niet dat ik het nu al opgeef maar wat theoretische hulp kan ik wel gebruiken.
Dus @wdejager ik vind het best een leuk voorstel van je hoe kan ik hem direct bij jou bestellen? Of was het een grapje?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Ik zal hier niet m'n eigen boek gaan lopen aanbevelen, dat mogen anderen doen ;)

Ik weet het goed gemaakt. Als je het boek direct bij mij bestelt, dan stuur ik een gesigneerd exemplaar op. Ooit, op een dag, wordt zo'n exemplaar heeeeel veel geld waard, haha.

Shit...had m dus bij jou moeten bestellen!
Heb m online 2 hands gekocht (2e editie) en wat een fijn boek, mijn complimenten!
Vraag: jouw website Pixair...kon daar geen foto's meer plaatsen?
 
Je maakt wat los Peterp0st. Ik heb het boek zojuist ook “als beginner” besteld. Ben benieuwd. En ik ben er al achter, dit boek is goedkoper dan een nieuw drone aanschaffen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: peterp0st
Shit...had m dus bij jou moeten bestellen!
Heb m online 2 hands gekocht (2e editie) en wat een fijn boek, mijn complimenten!
Vraag: jouw website Pixair...kon daar geen foto's meer plaatsen?
Klopt, PixAir is offline gegaan. Maar de Facebookgroep 'Dronefotografie en -video' is een mooi alternatief!
 
Ik vlieg al enige tijd met de mavic mini.
Ik weet vast niet alles.
Een boek met uitleg zou welkom zijn.
Wat staat er in dat boek.?
Wat is de prijs ?
En waar kan ik het kopen?
Het gaat om twee boeken: 'Dronefotografie' en 'Dronevideo's maken'. De basis van de boeken is ongeveer hetzelfde, maar het verschil zit in de uitleg over het beeldmaken. Meer info en links naar webwinkels vind je hier: Boeken