Valt mij ook op, ongeveer iedere seconde worden frames overgeslagen.Dat zijn mooie beelden van een mooie locatie. Ik vond de bewegingen in de film wat schokkerig overkomen. Kan dat aan de schrijfsnelheid van de geheugenkaart liggen of aan de instellingen van de video en/of de bewegingen van de joystick?
Zijn daar op één of andere manier richtlijnen voor of instellingen om dit te verhelpen? Ik weet wel wat codec's zijn, heb er alleen geen kaas van gegeten.Dat ligt waarschijnlijk aan de 1080]resolutie icm de gebruikte YouTube Codecs
[avc1.4d401f (136) / mp4a.40.2 (140)]
Zijn daar op één of andere manier richtlijnen voor of instellingen om dit te verhelpen? Ik weet wel wat codec's zijn, heb er alleen geen kaas van gegeten.
Vermoed dat het zoiets is, ja, want originele videofiles hebben dat volgens mij helemaal niet. Of de open source (soms wat crappy) editsoftware, op een SP3 met eigenlijk veel te weinig geheugen voor een beetje filmpjes bewerken. Of een combinatie van dat alles. Klinkt als een mooi onderwerp van een nieuwe post, in plaats van dat allemaal hier te bespreken, nietwaar?Dat ligt waarschijnlijk aan de 1080]resolutie icm de gebruikte YouTube Codecs
[avc1.4d401f (136) / mp4a.40.2 (140)]
Dat zijn mooie beelden van een mooie locatie.
Ik vond de bewegingen in de film wat schokkerig overkomen. Kan dat aan de schrijfsnelheid van de geheugenkaart liggen of aan de instellingen van de video en/of de bewegingen van de joystick?
En dat is het hele probleem met be- en verwerken, het gaat altijd achteruit. Het zou mooi zijn als er voor iedere drone een preset zou zijn op de controller speciaal voor youtube/Vimeo etc. om het beste resultaat te krijgen. Maar ja, dromen mag altijd toch?originele opnames hebben het probleem dat je noemt niet.
De gebruikte codec in YouTube zie je trouwens door een rechtsklik op de video en dan kies je "stats voor nerds"