Hi droners filmpje fpv chasing planes

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

de haes

New Member
Lid geworden
15 jul 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
1
Leeftijd
66
Locatie
belgie
Hi droners filmpje fpv chasing planes fun at the condors Brecht
<iframe width="640" height="360" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
  • Leuk
Waarderingen: BugRoger
Ik vind het er vrij ongecontroleerd uitzien. :oops:
 
Ja inderdaad. Op zichzelf leuke beelden, maar je krijgt al snel het gevoel elk moment een crash te kunnen verwachten ...
 
Ik denk vooral leuke beelden om terug te zien voor de piloten van de modelvliegtuigen die we hier zien.

Ik vraag me af waarmee je dit hebt gefilmd?
Ik heb het idee dat er met een gestabiliseerde modus wordt gevlogen.

In mijn ervaring voelen dat soort beelden op een of andere manier wat chaotisch (zeker met hogere snelheden).
Als je op Acro zou vliegen, "bank" je wat meer door de bochten heen en zit er wat meer "flow" in je video.

Ik denk dat je dat wel kan terugvinden op YouTube
 
Zelf al 20 jaar modelvliegtuig piloot en vind dit filmpje tof om te zien. Zoals al eerder is gezegd krijg je inderdaad soms een beetje het gevoel, elk moment een crash te kunnen verwachten. Dit ook al eens proberen te doen met mijn mini2 op de club, maar niet echt gelukt.
Best moeilijk om die vliegtuigen netjes te volgen met een mini2. Toch leuk uw filmpje te zien.
 
Bedankt voor jullie leuke opmerkingen is inderdaad niet makkelijk om die vliegtuigen te volgen de bedoeling was
om het een beetje dynamisch uit te laten zien .
 
Ik vond het er juist cool uitzien.
en gedurfd qua vliegen (ik ben nog een schijterd)