Histogram

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

AdK

New Member
Lid geworden
22 aug 2018
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
56
Locatie
helmond
hallo,

Ben al een tijdje aan het vliegen maar zit nog met het probleem van de histogram.
Deze word niet zichtbaar als ik de schuif openzet.
Ik gebruik een samsung 8+ en sinds vandaag ook gevlogen met een samsung tablet.
Heb gewoon de DJI GO4 op beide toestellen in gebruik.
Mailtje gestuurd naar DJI maar blijkbaar vinden ze de nieuwe pro in je strot duwen voor reclame belangrijker dan feedback geven om lopende zaken. haha ;-)
Zo wat kan ik proberen om dit op te lossen?
Het gaat om de mavic air by the way.

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt weleens mobiele telefoons en tablets die soms minder compatible zijn.
Maar deze lijkt toch gewoon goed in de lijst te staan. Je kan ook je tablet opzoeken als het goed is.
Best Tablets and Phones for DJI GO (Updated Daily) - Phantom Help

Verder heb ik eerlijk gezegd geen ervaringen met een Android en de DJI app. Ik gebruik 2 Apple apparaten die beide het histogram gewoon laten zien. Je kan het histogram verschuiven op je scherm. Staat ie niet ergens overheen of onder misschien ?



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
hallo,

Nee het staat nergens overheen, word gewoon niet getoond.
Ook de over expose word niet weergegeven als ik de schuif omzet.
Ga morgen de app op een apple telefoon loaden kijken of het daar wel word weergegeven.
Het is toch vrij raar dat DJI niet dat kan bieden op een vrij populair telefoon merk.
De drone is vrij duur en waarom dan achterblijven bij de app?
 
hallo,

Ben al een tijdje aan het vliegen maar zit nog met het probleem van de histogram.
Deze word niet zichtbaar als ik de schuif openzet.
Ik gebruik een samsung 8+ en sinds vandaag ook gevlogen met een samsung tablet.
Heb gewoon de DJI GO4 op beide toestellen in gebruik.
Mailtje gestuurd naar DJI maar blijkbaar vinden ze de nieuwe pro in je strot duwen voor reclame belangrijker dan feedback geven om lopende zaken. haha ;-)
Zo wat kan ik proberen om dit op te lossen?
Het gaat om de mavic air by the way.

Gr.
sinds kort na laatste android update kan ik het histogram ook niet meer zien op mijn samsung s8.
heb geprobeerd op mijn oude Samsung waar deze app ook nog opstond of hier het probleem ook aanwezig was en inderdaad precies hetzelfde en dat terwijl voorheen dit wel goed was. Dus ben ik van denken dat het na de laatste upgrade van de dji go 4 app is ontstaan.
 
Laatst bewerkt: