Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Men zegt dat LiPo's het meest stabiel zijn als ze rond de 30-50% zijn opgeladen. Kortom: niet helemaal leegvliegen, maar met nog ca. een derde van de capaciteit opbergen. En trouwens: in de winter kun je ook best leuk vliegen hoor. Als je maar zorgt dat je accu's niet te koud zijn tijdens het opstijgen, want dan is de capaciteit vele malen minder dan bij kamertemperatuur.
En trouwens: in de winter kun je ook best leuk vliegen hoor. Als je maar zorgt dat je accu's niet te koud zijn tijdens het opstijgen, want dan is de capaciteit vele malen minder dan bij kamertemperatuur.
Op http://drones.specout.com/ vermeldt men als minimale temperatuur om te kunnen vliegen -10 graden voor zo'n beetje alle modellen. Hoe ze aan dit getal komen wordt niet aangegeven, maar toch een dingetje om in de winter in de gaten te houden.
Ik heb gevlogen aan -20, -30, was geen probleem (enkel wat minder vliegtijd). Zorg er gewoon voor dat de akku warm blijft, in de auto, of koop een speciale "lipo warmer bag" zoals hier Turnigy Programmable Lipo Battery Warmer Bag (12v DC) (EU Warehouse)
Je hebt dan wel een (goedkope) lipo nodig om de bag warm te houden.