hoi, even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wil54

New Member
Lid geworden
6 mrt 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
57
Locatie
tilburg
mijn naam is wil , ik ben zins gisteren in het bezit van een dji mini 2 vandaag eerste vluchtje gemaakt .
alles prima bevalen weert na behoren. het was alleen wel erg koud dus laat de lente maar komen heb er zin in.
hoop hier veel te leren omtrent het drone vliegen en filmen heb een rc model verleden dus ben niet helemaal onervaren.
al met al een leuk hobby erbij hoop ik
 
Hoi Wil54,
heb zelf ook een rc verleden, nitro, 2 takt (Fg monster beetle Buggy 26cc), elektro wagen,.... uiteindelijk een mini gekocht. Voor mij het drone gebeuren toch wel het meest verslavend. Zelfs een simpel toertje (zonder filmen/foto) van 10min is lekker ontspannend.
Veel plezier ermee, welkom, enjoy the hobby. Groetjes
 
Hoi Wil.
Als je RC-ervaring hebt wordt vliegen met GPS een eitje.
 
Hoi Wil54,
heb zelf ook een rc verleden, nitro, 2 takt (Fg monster beetle Buggy 26cc), elektro wagen,.... uiteindelijk een mini gekocht. Voor mij het drone gebeuren toch wel het meest verslavend. Zelfs een simpel toertje (zonder filmen/foto) van 10min is lekker ontspannend.
Veel plezier ermee, welkom, enjoy the hobby. Groetjes
Ik heb vroeger ook nog zo’n big scale fg gehad. Wat een gedoe was me dat. Nu na jaren niks meer in huis gehad te hebben een Mini 2 aangeschaft. Zalig gewoon!
 
Was geen gedoe bij mij, gaan met die banaan. Vond het alleen wat gevaarlijk naar remmen toe en dat er geen achteruit op staat is ook soms best vervelend. Voor de rest dikke fun. En plaats heb je ook nodig.... Maar inderdaad het drone gebeuren: " Zalig"
 
Ik vond het vooral vervelend dat er best veel onderhoud aan was. Er ging dikwijls iets stuk. Kostte ook wel wat. Je kunt er niet gelijk waar mee terecht ... Enz enz. Nu neem ik die drone en vlieg er soms een kwartiertje mee en terug de case in. Niks gebeurd :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Aad 2 en Tom10