Hoi!

Beste Dennis,



Ik wil het draadje niet langer maken dan nodig is. Jij hebt een prachtige drone voor jouw doeleinde…

Het is van mijn kant niet kwaad bedoelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Mengerink
Ik heb precies hetzelfde idee! Zoek je hem liever tweedehands via MP of? Ik zag een light fly more combo voor 935€ bij vnix maar heb je niet alle opties van een fly more combo..
Waar kijk jij?

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app

Ik ben al een tijdje aan het kijken op Mp maar daar is het meestal te ver of ik vind de prijs de dicht bij de nieuwprijs liggen.
Uiteindelijk gaat het denk ik een nieuwe worden.
Wel irritant is dat het de komende dagen veel te hard aan het waaien is om te kunnen vliegen :(
 
Ik ben al een tijdje aan het kijken op Mp maar daar is het meestal te ver of ik vind de prijs de dicht bij de nieuwprijs liggen.
Uiteindelijk gaat het denk ik een nieuwe worden.
Wel irritant is dat het de komende dagen veel te hard aan het waaien is om te kunnen vliegen :(
Nou he, ik wil ook graag een keer overstag gaan. Ik twijfel enkel welk pakket ik zou kopen en waar...

Als je adviezen hebt daarin hooe ik het graag.

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Nou he, ik wil ook graag een keer overstag gaan. Ik twijfel enkel welk pakket ik zou kopen en waar...

Als je adviezen hebt daarin hooe ik het graag.

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app

Advies van mij is geen goed advies denk ik ...ik heb zelf nog (buiten de Telio) geen drone ervaring.
Ik heb vooral heel veel gelezen en filmpjes gekeken ...
Mijn keuze is gevallen op de Mavic Pro Platinum fly more combo.
Ik ga hem zoals het er nu uitziet kopen bij Coolblue.
Die kost daar € 1169.- en ik heb die set nog niet goedkoper kunnen vinden.
(DJI Mavic PRO Platinum Fly More Combo)

Waar ik voor aan het kijken ben is een goede filter voor op de camera... dit is nog best een issue lees ik qua gewicht en verschil in kwaliteit. Dus als iemand daarover iets kan/wil roepen ... graag :)

Op dit moment wil ik voor bij mijn eerste aankoop in ieder geval het volgende kopen (niet speciaal allemaal in dezelfde winkel hoor):
De drone zelf
64 gb geheugenkaart (16 die de set zit is volgens mij te weinig :) )
Lensfilter
pootjesverlengers....zodat hij niet "zinkt" in te hoog gras.
koffer/tas/rugzak om dit dure speeltje toch een beetje te beschermen.

Ik zal als beeldscherm mijn iphone 7 plus kunnen gebruiken maar liever zou ik een ipad 4 hiervoor gebruiken. 9.7 inch lijkt me toch ietsje fijner dan het scherm van de 7 plus.
Deze past nevernooitnie in de klem van de controller, maar daar zijn wel dingen voor te koop zag ik al.

Dus ik zit nog met vragen genoeg :)
 
Als ik het zo allemaal lees, dan heb je al een goede keus gemaakt qua drone en op het gebied van filters is ook heel veel geschreven op dit forum, als je even zoekt, dan vind je wel gegevens hierover.
Een mini ipad4 is een goede keuze en een houder daarvoor kan je kopen bij de Dronekenner in Rotterdam en het is een Lithor, deze heb ik zelf ook en bevalt prima, neem hiervoor wel strap om je hals voor, want bij elkaar is het best een gewicht.


Verzonden met mijn iPad
 
Welkom , mooie set om mee te beginnen. Succes en veel plezier. Ga je geen spijt van krijgen


Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app