Phantom 4 Home lock verloopt

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Rene1972

New Member
Lid geworden
21 mrt 2019
Berichten
14
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
52
Locatie
Brabant
Dag Luitjes,

Misschien voor jullie een bekende of oude vraag maar voor mij als "nieuwe" viel me gisteren iets op.

De locatie voor het opstijgen wordt automatisch vastgelegd, ingeval van RTH moet dit het terugkeerpunt zijn.
Nu viel mij op dat deze locatie "verloopt" binnen een minuut al op 3,5 meter. En dan weer terug naar 2 meter en loopt daarna nog verder op, en gaat maar door op deze manier.

Inmiddels laatste firmware erop, de boel gekalibreerd maar hij blijft het doen. Hoort dit? Of zie ik iets over het hoofd?

Benieuwd naar jullie mening?

Groet,
René
 
Idd.....is een phantom 4.

Vergeten te vermelden.....
 
Rene
Heb jij RTH staan als locatie van het opstijgen of als locatie van de controller. In het laatste geval is het normaal als de RTH verschuift als de controller beweegt.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Rene
Heb jij RTH staan als locatie van het opstijgen of als locatie van de controller. In het laatste geval is het normaal als de RTH verschuift als de controller beweegt.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Hoi......

Hij staat op de drone....ook na automatisch tik ik handmatig regelmatig op locatie.

Toch verloopt ie.......maar is dat alleen bij mij? GPS verloopt toch altijd een beetje?
Of staat ie bij jullie echt stil?