Horizon Hobby Chroma 4K drone in onderdelen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Williams

New Member
Lid geworden
22 feb 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
44
Locatie
Zuid Holland
Beste forum leden,

Hierbij bied ik mijn Horizon Hobby Chroma 4K drone aan in onderdelen. Wat is het verhaal?
De drone is nu 7 maanden oud. Op de eerste dag dat ik ermee vloog schoot een propeller eraf en viel de drone van ongeveer 5 meter hoogte op het gras. De drone had hier en daar wat scheuren, na deze gelijmt te hebben heb ik sindsdien 8 uur mee gevlogen zonder problemen. Afglopen donderdag ben ik weer wezen vliegen. Op een gegeven moment zag ik dat de drone niet op mijn horizontale commando's reageerde, leek alsof hij dronken was. De drone vloog toen een meter of 2 hoog en vloog richting het water. Hij vloog ook niet hard dus heb ik hem commando gegeven om naar beneden te gaan. Hij is toen op het landingsgestel terecht gekomen en is over de kop gegaan. Na de drone te hebben bekeken zag ik dat de propellers besschadigd waren. Thuis aangekomen ben ik de schade gaan opmaken. Op de props na heeft de drone geen schade ondervonden. Er rammelt niets als ik hem schud. De motoren werken nog, hij heeft GPS ontvangst (valt af en toe weg omdat ik het binnen geprobeerd heb). Met de camera en gimball is niets mis mee, die werken nog en de camera heeft geen krassen op de lens. De ST10+ controller is niet gecrashed dus die is ook nog goed, het beschermplastic op het scherm zit er nog op dus er zitten geen krassen op het scherm. Zonneklep zit er ook bij.

Ik heb het vermoeden dat een compass error het probleem heeft veroorzaakt.
Ik zal later vandaag wat foto's uploaden van de drone en als ik eraan toekom ook een video van de draaiende motoren en werkende camera.
De batterij en lader zijn ook nog goed, heb er ook 3 goeie props bij zitten.

Wie o wie heeft interesse in één van deze items?

Vriendelijke groet,
Williams