Hubsan H501S

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dennis77

New Member
Lid geworden
23 mei 2018
Berichten
18
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
22
Locatie
Didam
Hallo,
Al even ben ik in het bezit van een Hubsan H501S. Helaas heb ik er nog niet veel mee kunnen vliegen, omdat ik er al veel problemen mee heb gehad. Nu werkt alles weer (technisch), alleen wanneer ik de drone aanzet, dus dat de propellers gaan draaien maar die nog niet opstijgt, dat die al wegvliegt?! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, maar op dit moment doet die dit elke keer. Er mee vliegen kan ik dus niet, is er iemand die hier misschien iets over weet en mij verder kan helpen? Ik hoor het graag!
Dennis
(Bijgevoegd foto van de controller) IMG_0045.JPG


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik zie daar altitude hold op het scherm staan. Misschien dat ie direct probeert naar 3m te klimmen?
Kijk eens wat ie doet in een andere modus.
 
Ook valt mij op dat de (aanname van mijn kant..) trimbalkjes van de controller sticks niet allemaal groen zijn, maar dat de vertikale linksonder rood is.

Ik zou in de handleiding (zit erbij, of kun je vast ergens van de website downloaden) nakijken wat die kleuren betekenen.

Immers, in mode 2 (weer een aanname) staat de vertikale beweging van de linker stick voor hoogte/throttle.
 
Ik zou de zender weer terug zetten in de fabriekstand even op youtube zien hoe dat moet. Il had soortgelijk probleem maar heb een andere zender er op. Bij mij is het de enter toets ingedrukt houden en dan zender aan zetten

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app