Hubsan Zino mini SE: Niet leverbaar in Europa?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Richard 070

Member
Lid geworden
8 jan 2022
Berichten
47
Waarderingsscore
44
Punten
18
Locatie
Den Haag
Na het zien en lezen van verschillende reviews over de Hubsan Zino mini, ben ik, als beginnende droner, erg geïnteresseerd in de Zino mini SE.
Maar wat schetst mijn verbazing: De drone is voorlopig niet leverbaar binnen Europa.
Op de site van Dronewatch vond ik een artikel over de Zino mini SE en in dat artikel staat een link naar de site van Hubsan U.S.
Heeft iemand ervaring met het bestellen van spullen bij Hubsan U.S of kennen jullie iemand die hier ooit iets heeft besteld?
Ik zit er namelijk sterk aan te denken om dan daar die drone te bestellen. Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Gewoon rechtstreeks bij de fabrikant bestellen. In Europa is dat hubsan.com. Dus niet HubsanUS
Op Hubsan.com selecteer je "ship to Netherlands in de balk bovenin.
Houd rekening met doanekosten van rond de 30 euro.

De spullen zijn hier vaak binnen enkele dagen [Fedex], mits op voorraad uiteraard. Momenteel zie ik het meeste op 'niet beschikbaar' staan op de Hubsan site, Uitverkocht. Ik zou even een mailtje sturen naar service@hubsan.com en informeren naar de beschikbaarheid.

Ik zou trouwens overwegen om voor de Hubsan Zino Mini te gaan [ dus niet de Hubsan mini SE of de Hubsan Mini pro] met zijn grote 1/1.3 inch camerasensor, dat geeft echt toegevoegde waarde ten opzichte van de Zino Mini SE of een DJI mini2.

Hubsan_SE.png
 
Laatst bewerkt:
Toch maar van Hubsan afgezien. Ik heb nu een leuke dji mini se gekocht.